Σε μια απίστευτη καταγγελία προέβη ο Νίκος Τσουρίδης, συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών, αποκαλύπτοντας ότι πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ είχε πάει ολοκαίνουργιο βαγόνι στο… χωριό του για την προεκλογική του εκστρατεία!
Μιλώντας στην εκπομπή «Αταίριαστοι» στον ΣΚΑΪ, ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών είπε χαρακτηριστικά:
«Αν με ακούσουν κάποιοι, θα πουν αυτός είναι Νεοδημοκράτης, στον ΣΥΡΙΖΑ ή στο ΚΚΕ. Καμία σχέση. Εγώ ήμουν ΠΑΣΟΚ, ήμουν αποσπασμένος στη Βουλή των Ελλήνων στο γραφείο του υπουργού Ναυτιλίας – επί Ανδρέα Παπανδρέου – Αντώνη Ντεντιδάκη.
Το 2004, ήμουν στην επιτροπή που παραλαμβάναμε τα καινούργια τα ελβετικά τρένα Railbus για την Πελοπόννησο. Μας φωνάζει ο γενικός διευθυντής και μας λέει ότι είχε δώσει εντολή ένας υπουργός του ΠΑΣΟΚ να το πάμε στο χωριό του το βαγόνι, το καινούργιο, για να κάνει προεκλογικό αγώνα!
Είχε εκεί μια γραμμή 5 χιλιομέτρων και έλεγε ότι θα κάνει γραμμή στο χωριό του»!
Ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών δεν αποκάλυψε για ποιον υπουργό επρόκειτο, ωστόσο αποκάλυψε ότι η διαδρομή ήταν «από το Αντίρριο μέχρι το Μεσολόγγι, στο Κρυονέρι συγκεκριμένα.
Στην Αιτωλοακαρνανία. Ολοκαίνουργιο βαγόνι σε ζελατίνες, πάνω σε ειδικές πλατφόρμες και φώναζαν οι Ελβετοί ότι θα αποσύρουν τις εγγυήσεις, επειδή το τρένο ήταν στα χωράφια.
Και όλη αυτή η μεταφορά του βαγονιού είχε από πίσω ολόκληρη διαδικασία, φύλακας να το φυλάει επί 24ώρου βάσεως, μηχανοδηγοί να το βάζουν μπροστά κάθε μέρα, έξοδα, να πληρώνουμε επιδόματα εκτός βάσεως κλπ.».
Επίσης, εξήγησε ότι «αυτά τα τρένα είχαν μια ιδιομορφία. Για να τα βάλει μπροστά ο οδηγός έπρεπε να κάνει προθέρμανση. Είχαν σύστημα σαν θερμοσίφωνο.
Επειδή οι θερμοκρασίες του νερού του κινητήρα ήταν χαμηλές, έπρεπε να το βάλει να δουλέψει, να πάει στους 60 βαθμούς και μετά να πάρει μπροστά. Χρειαζόταν ρεύμα 380 βολτ.
Στείλαμε παιδιά από την Πάτρα, συναδέλφους.
Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι για να πάρουμε ρεύμα πρέπει να ρίξουμε καλώδιο σε απόσταση ένα χιλιόμετρο σε βενζινάδικο.
Πήγαμε στον άνθρωπο, μας έδωσε ρεύμα.
Κάθε μέρα αυτό γινόταν. Έκαναν 50 μέτρα μπροστά, 10 μέτρα πίσω και έφευγαν. Είχαμε και φύλακα 24 ώρες για να μην το σπάσουν.
Μια φορά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν έχουμε ρεύμα. Ο βενζινάς είχε βγάλει την πρίζα, γιατί δεν τον είχαν πληρώσει. Αυτή η διαδικασία γινόταν…
Γίνονται οι εκλογές, χάνει ο υπουργός, το βαγόνι εκεί, έρμαιο, για έξι μήνες. Το τρώγανε τα χορτάρια.
Ξέρετε πόσο στοίχισε να το πάρουμε το βαγόνι από εκεί και να το πάμε στην Καλαμάτα;
Έξι εκατομμύρια δραχμές για να βγει αυτός υπουργός!
Τα 6 εκατομμύρια μπορούσαν να τα δώσουν για την τηλεδιοίκηση», τόνισε ο κ. Τσουρίδης.
Για το συγκεκριμένο θέμα, μάλιστα, υπήρξε έντονη κριτική από την εκπομπή του ΑΝΤ1, «Ράδιο Αρβύλα».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ