Με ανακοίνωσή της στο διαδίκτυο, μέσω ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης, πήρε θέση η καφετέρια της Νέας Σμύρνης για τον σάλο που προέκυψε μετά τις καταγγελίες εις βάρος της πως το προσωπικό της δεν επέτρεψε σε ηλικιωμένους να καθίσουν.
Συγκεκριμένα, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος με ανάρτησή του στο Facebook ζήτησε συγγνώμη για το περιστατικό λέγοντας ότι δεν συνάδει με την ηθική του μαγαζιού και πως ευθυνόταν ο υπεύθυνος του καταστήματος, ο οποίος και απομακρύνθηκε.
Αναλυτικά η εξήγηση της καφετέριας:
«Καλησπέρα σας, με τεράστια έκπληξη διαπίστωσα ένα περιστατικό που συνέβη χθες στο μαγαζί μας.
Πριν πω οτιδήποτε θέλω να πω πρώτα ένα τεράστιο συγνώμη.
Αυτό που συνέβη είναι απαράδεκτο και σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με την ηθική του μαγαζιού.
Πριν Λίγες μέρες, προσλάβαμε έναν άνθρωπο σαν πρωινό υπεύθυνο στο μαγαζί μας ο οποίος από ότι φάνηκε η νοοτροπία του ήταν να κρατάει μία εικόνα όπως αυτός πίστευε ότι θα ήτανε καλύτερα για αυτόν χωρίς να γνωρίζει την περιοχή μας παρά το ότι του είχα εξηγήσει ότι εδώ στη Νέα Σμύρνη είμαστε ενωμένοι σαν άνθρωποι και αγαπημένοι.
Έκανα μεγάλο λάθος που δεν τον έλεγξα να δω ποιες ήταν οι εντολές που είχε δώσει.
Επειδή ήμουν εκτός λόγω covid δεν είχα εικόνα οι κατευθύνσεις που είχε δώσει δε συνάδουν με την ηθική του μαγαζιού.
Αν είναι δυνατόν!!
Δεν υπάρχει καμία τέτοια διάθεση από το κατάστημα μας.
Αυτός ο άνθρωπος απομακρύνθηκε με το που έμαθα το περιστατικό.
Θέλω να σας ζητήσω και πάλι ένα τεράστιο συγνώμη και όποτε θέλετε μπορείτε ελέγξτε το κατάστημα να δείτε ότι δεν υπάρχει τέτοια διάθεση Αλλά προς θεού είναι δυνατόν είναι δυνατόν να πει σε κάποιους ανθρώπους ότι η στρατηγική του καταστήματος είναι να μην κάθονται ηλικιωμένοι μα είναι δυνατόν να πω κάτι τέτοιο είναι εντελώς ανήθικο δεν έχει καμία πραγματική υπόσταση σε κανένα τομέα χίλια συγνώμη δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά ακουστεί το κατάστημα μας για κάποιο τέτοιο περιστατικό και πάλι συγνώμη ειλικρινά».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ