Στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο, κατέθεσε σήμερα (16/5) και η δεύτερη κοπέλα που κατήγγειλε τον Πέτρο Φιλιππίδη για απόπειρα βιασμού της το 2010.
Η κατάθεση αυτή δόθηκε με ανοιχτές τις πόρτες του δικαστηρίου, καθώς το πρωί ολοκλήρωσε η πρώτη γυναίκα, η οποία είχε καταγγείλει τον ηθοποιό και είχε αιτηθεί η κατάθεσή της να γίνει χωρίς παρουσία κοινού.
Η δεύτερη καταγγέλλουσα, λίγο μετά την έναρξη της κατάθεσής της, ξέσπασε σε λυγμούς, περιγράφοντας το πώς συνέβη το περιστατικό. Το δικαστήριο προχώρησε σε ολιγόλεπτη διακοπή, προκειμένου να ηρεμήσει και να συνεχιστεί η διαδικασία. Στη συνέχεια, όμως, «κατέρρευσε», η δίκη διακόπηκε και θα συνεχιστεί αύριο.
«Όρμησε πάνω μου κυριολεκτικά σαν άγριο θηρίο και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό, στα μάγουλα, στο πρόσωπο. Του φώναζα “σας παρακαλώ, σταματήστε!”.
Δεν σταματούσε και μου έλεγε χυδαία λόγια. Εγώ προσπαθούσα να τον απωθήσω. Με πίεζε με τα χέρια του, με χάιδευε στο στήθος, στα γεννητικά όργανα, στα πόδια.
Ήταν μια πάλη. Ήταν αδύνατο να τον απωθήσω. Τότε ήταν πολύ πιο εύσωμος. Μου φαινόταν τεράστιος. Κουνιόμουν ασταμάτητα, έκανα σπαστικές κινήσεις, γιατί δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο.
Ενώ με πίεζε στον καναπέ, ανέβηκε πάνω στα πόδια μου με τα πόδια του. Συνέχισε αυτό που είχε ξεκινήσει να κάνει, ωστόσο κατάλαβα ότι αυτό το έκανε, γιατί κάποια στιγμή άφησε τα χέρια του κι έβγαλε φανελάκι του. Είχε βγάλει έξω τα γεννητικά του όργανα. Μέσα στην πάλη με ακούμπαγε», περιέγραψε η καταγγέλουσα.
Αναφερόμενη στην επίμαχη ημέρα, υποστήριξε πως ο Πέτρος Φιλιππίδης της τηλεφώνησε να πάει στο θέατρο…
«Μου είχε αναφέρει για ένα ρόλο στη σειρά “Λάκης ο γλυκούλης”, στην οποία έπαιζε. Είχα χαρεί παρά πολύ. Καταλάβαινα ότι η πολύ θετική αντιμετώπισή του, ήταν επειδή πήγα συστημένη, αλλά και επειδή θεωρούσε ότι είμαι πολύ καλή ηθοποιός.
Στο θέατρο, θα αντικαθιστούσα μια άλλη ηθοποιό. Μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν μου είχε δώσει κείμενο της παράστασης. Εκείνη την ημέρα, λοιπόν, μου είπε «έλα πιο νωρίς για να σου δώσω το κείμενο της παράστασης και του σεναρίου της σειράς».
Ήταν αστείο να αμφισβητήσω ότι μπορεί ένας τόσο μεγάλος ηθοποιός να με βάλει σε σειρά που πρωταγωνιστεί και σκίζει. Πήρα λοιπόν τη φίλη μου και της ακύρωσα αμέσως εκείνη τη στιγμή», ανέφερε.
Όπως περιέγραψε, βρήκε κλειστό το θέατρο, αφού ήταν πολύ νωρίς, γύρω στις 12.30 το πρωί…
«Τον πήρα τηλέφωνο και μου είπε να μπω από την πίσω πόρτα και με καθοδήγησε. Αυτό που με ξάφνιασε ήταν πως με υποδέχτηκε, φορώντας ένα παντελόνι κι ένα φανελάκι λευκό με τιράντες.
Πήγαμε στο καμαρίνι και μου λέει βγάλε το παλτό σου. Λέω “θα το φορέσω λίγο ακόμα, γιατί κρυώνω”. Οι ηθοποιοί δεν γδυνόμαστε γενικά ο ένας μπροστά στον άλλο.
Αν δεν υπάρχει λόγος, δεν κυκλοφορούμε με τα εσώρουχα. Συμβαίνει, όταν υπάρχει λόγος να συμβεί, κάποια γρήγορη αλλαγή ή αν δεν υπάρχει χώρος».
Η καταγγέλουσα, σε άσχημη κατάσταση, μίλησε για έναν εφιάλτη που έζησε…
«Ένιωσα το χέρι του να με αγκαλιάζει. Αστραπιαία σηκώθηκα και πήγα πίσω από τον καναπέ και είπα ότι με πήρε τηλέφωνο η μητέρα μου. Έκανα ότι μιλάω μαζί της, είπα ότι πρέπει να φύγω, γιατί δήθεν κάτι της συνέβη.
Μου λέει “καλά, καλά, κάθισε λίγο να τελειώσουμε”. Κάθισα στον καναπέ με σκοπό να φύγω. Ήρθε δίπλα μου και από εκεί ξεκίνησε ένας εφιάλτης»…
Επίσης, περιέγραψε κι άλλα περιστατικά που είχαν συμβεί, αλλά τότε δεν έδωσε σημασία, θεωρώντας τα φυσιολογικά…
«Στις κουίντες του θεάτρου είδα για πρώτη φορά κάποιους ανθρώπους της παράστασης. Εκεί άρχισε να με πιάνει και μου έδειχνε τις εισόδους των ηθοποιών ή μια κίνηση και πιάνοντάς με, με μετακινούσε.
Μου φαινόντουσαν απόλυτα φυσιολογικές κινήσεις. Κάποια στιγμή μου είπε “μυρίζεις ωραία”. Ένα ωραίο σχόλιο. Τίποτα μέχρι τότε δεν μου έδειχνε ότι μπορεί να με βλέπει ερωτικά.
Ένα βράδυ χαιρετηθήκαμε στο θέατρο και πήγαινα από την οδό Σταδίου προς το αυτοκίνητό μου. Με βλέπει με το αμάξι και μου λέει, έλα να σε πάω εγώ.
Του είπα πως με περίμενε μια φίλη μου, γιατί δεν αισθανόμουν καλά, όπως δεν θα αισθανόμουν με κανέναν ξένο. Μπήκα όμως και με άφησε χωρίς να γίνει τίποτα επιλήψιμο τότε».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ