Τα τρένα και ο προαστιακός σιδηρόδρομος ξεκίνησαν από χθες (22/3) και πάλι τα δρομολόγιά τους, με ελάχιστους επιβάτες, αλλά και σημαντικές καθυστερήσεις.
Την ίδια ώρα, αίσθηση προκαλεί αποκαλυπτικό έγγραφο, με το οποίο ο ΟΣΕ προμηθεύεται συσκευές ελέγχου των διακλαδώσεων, σε τμήμα της γραμμής Πλατύ-Θεσσαλονίκη.
Το έγγραφο κάνει λόγο για «προμήθεια επί τόπου και εγκατάσταση συσκευών εξωτερικού ελέγχου θέσης αλλαγής τροχίας σε υφιστάμενες αλλαγές τροχίας των Σιδηροδρομικών Σταθμών Πλατέως, Άδενδρου, Αξιού, και Σίνδου του τμήματος γραμμής Πλατύ-Θεσσαλονίκης».
Πάντως, τα πράγματα με τα δρομολόγια γίνονται ακόμα… χειρόγραφα, με ένα χαρτάκι να καθορίζει τη διαδρομή. Είναι το 1001.
Μία από τα ίδια και με το 1036, σε χαρτί και αυτό.
Άδειος για δεύτερη ημέρα ο προαστιακός
Η κάμερα της εκπομπής Live News του Mega βρέθηκε σε βαγόνι του προαστιακού που εκτελεί το δρομολόγιο Πάτρα-Ρίο.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους, εκτιμάται πως η κίνηση έχει μειωθεί κατά 60% συγκριτικά με την περίοδο, προτού ανασταλούν τα δρομολόγια των τρένων.
Όλα δείχνουν πως οι επιβάτες είναι διστακτικοί στο να επιβιβαστούν στα τρένα, ενώ πολλοί είναι εκείνοι που κάνουν παράπονα για μεγάλες καθυστερήσεις.
«Το χρησιμοποιώ εδώ και 10 χρόνια. Όταν δεν φτάνω στη δουλειά μου έγκαιρα, δεν θα το χρησιμοποιήσω ξανά. Από χθες είναι μεγάλες οι καθυστερήσεις. Χθες, μάλιστα, χάθηκε και δρομολόγιο», είπε μία επιβάτιδα του προαστιακού.
Απολογούνται αύριο (24/3) οι εμπλεκόμενοι
Με τεράστιο ενδιαφέρον αναμένονται αύριο, Παρασκευή (24/3), οι απολογίες των τριών εμπλεκόμενων στο φονικό δυστύχημα των Τεμπών.
Εκτός από τον σταθμάρχη, σύμφωνα με πληροφορίες, όλοι θα υπεραμυνθούν της αθωότητάς τους.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ