Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης υποστηρίζει πως δεν αναγνωρίζει τη φωνή του στο ηχητικό ντοκουμέντο που έχει μπει στο μικροσκόπιο.
Ο ίδιος επιμένει πως δεν εγκατέλειψε το πόστο του, όπως έχει γραφεί σε δημοσιεύματα. Παράλληλα ανέφερε, σύμφωνα με το OPEN, πως ο ίδιος δεν αναγνωρίζει τη φωνή του στα ηχητικά που έχουν διαρρεύσει. Κάτι το οποίο δημιουργεί ερωτήματα για το ποιος είναι στα ηχητικά, αν όντως δεν μιλά ο ίδιος ο 59χρονος. Σύμφωνα με τον δικηγόρο του επέμεινε στην αρχική του γραμμή, αναλαμβάνοντας το μερίδιο ευθυνών που του αναλογούν ωστόσο είναι πολύ πιθανό από τα όσα είπε να υπάρξουν ευθύνες και για άλλα πρόσωπα.
Ο ρόλος του δεύτερου σταθμάρχη
Σύμφωνα με τα όσα προκύπτουν από τα υπηρεσιακά έγγραφα υπήρχε και δεύτερος σταθμάρχης στη βάρδια μέχρι τις 11 το βράδυ, αλλά έφυγε μισή ώρα νωρίτερα, στερώντας την πιθανότητα ένα δεύτερο μάτι να αντιληφθεί το λάθος. Σύμφωνα με την ΕΡΤ ο 59χρονος κατηγορούμενος έφτασε στις 9:30 το βράδυ στο σταθμαρχείο Λάρισας και ξεκίνησε την βάρδια του στις 10 το βράδυ. Πριν από τις 11 το βράδυ, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έφυγε από το πόστο του ο απογευματινός σταθμάρχης. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα κληθεί και εκείνος να δώσει κατάθεση. Τέλος, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι αναρρωτική άδεια ζήτησε ο προϊστάμενος του σταθμάρχη μετά το δυστύχημα κι έχει λάβει κλήση να καταθέσει και είναι θέμα χρόνου να γίνει.
Τι λέει ο επιθεωρητής
Τόσο ο σταθμάρχης όσο και ο επιθεωρητής Νικόλαος Δημητρίου με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τέθηκαν σε αργία. Όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ ο ίδιος ο επιθεωρητής σε κατάθεση που έδωσε αυτοβούλως στην ανακρίτρια Λάρισας, ισχυρίστηκε ότι εκείνο το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης ο ίδιος είχε τοποθετήσει όχι μόνο τον 59χρονο σταθμάρχη ο οποίος ήταν άπειρος στο συγκεκριμένο πόστο, αλλά συνολικά τρεις σταθμάρχες στο σταθμαρχείο της Λάρισας. Ωστόσο, όπως ανέφερε, οι δύο αποχώρησαν χωρίς να του ζητήσουν τη άδεια με αποτέλεσμα να μείνει μόνος του ο 59χρονος σταθμάρχης ο οποίος αντιμετωπίζει βαρύτατες κατηγορίες.
«Ζητώ να καταθέσω για το δυστύχημα. Είχαμε σωρεία λαθών λίγες ώρες πριν την μετωπική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών τα οποία αν είχαν προβλεφθεί δεν θα μιλούσαμε σήμερα για εθνική τραγωδία. Είχα βάλει 3 σταθμάρχες το μοιραίο βράδυ. Όμως ο ένας έφυγε πριν τη λήξη της βάρδιας του» δήλωσε ο επιθεωρητής.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ