Νέες αποκαλύψεις για το φριχτό δυστύχημα στα Τέμπη, βλέπουν συνεχώς το φως της δημοσιότητας, οι οποίες και αφορούν τον 59χρονο σταθμάρχη, ο οποίος και συνελήφθη.
Όπως αποκάλυψε λοιπόν το iefimerida, ο σταθμάρχης, που έκανε το μοιραίο λάθος, αφού δεν γύρισε το κλειδί 118, με αποτέλεσμα τη σύγκρουση των τρένων, είχε μόλις 5 μέρες στο πόστο αυτό στον σταθμό της Λάρισας.
Είχε πιάσει δηλαδή δουλειά, στις 25 Φεβρουαρίου, ωστόσο υπάρχει και μια ακόμη νέα πληροφορία. Το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, ο άπειρος σταθμάρχης ήταν μόνος του στη βάρδια και κλήθηκε να διαχειριστεί την κυκλοφορία όλων των τρένων, στα οποία επέβαινε πλήθος ανθρώπων.
Πότε ολοκληρώθηκε η εκπαίδευσή του
Επιπλέον, σύμφωνα και πάλι με το iefimerida, ο σταθμάρχης φαίρεται να υποστήριξε ότι είχε ολοκληρώσει την πρακτική και θεωρητική του εκπαίδευση, καθώς και τις εξετάσεις του για τη θέση αυτή, στις 8 Ιανουαρίου του 2023.
Στη συνέχεια, εξασκήθηκε ως βοηθός άλλου σταθμάρχη για 5 μόλις ημέρες στον σταθμό της Λάρισας και την 1η Φεβρουαρίου μετέβη στο σταθμό της Καλαμπάκας, όπου παρέμεινε μέχρι τις 14 Φεβρουαρίου.
Στη συνέχεια, μαθήτευσε για τρεις μόλις μέρες στον σταθμό των Νέων Πόρων και εργάστηκε ως βασικός σταθμάρχης για δυο ημέρες, στις 22 και 23 Φεβρουαρίου.
Την επόμενη μέρα στις 24 Φεβρουαρίου, μαθήτευσε για μια μέρα στον σταθμό της Λάρισας.
Αμέσως μετά, το Σάββατο 25 Φεβρουαρίου ο άπειρος σταθμάρχης αφήνεται μόνος του, σε έναν από τους μεγαλύτερους σταθμούς της Ελλάδας, σε μέρες αιχμής, όπου χιλιάδες άνθρωποι θα μετακινούνταν.
Την πέμπτη μέρα της εργασίας του κάνει το μοιραίο λάθος, αποτέλεσμα του οποίου ήταν η μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία όλων των εποχών στην Ελλάδα.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ