Ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας κατά τη διάρκεια της απολογίας του ενώπιον της ανακρίτριας είχε δηλώσει ότι δεν γνώριζε να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης, ωστόσο, αποκαλύπτεται ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς γνώριζε τον χειρισμό του.
Πιο συγκεκριμένα, σε έγγραφο, που έφερε στη δημοσιότητα ο ΣΚΑΪ, έχουν καταγραφεί όλες οι κινήσεις, που έκανε ο μοιραίος σταθμάρχης, όσες μέρες είχε βάρδια στο σταθμαρχείο της Λάρισας, αλλά και το τι ακριβώς συνέβη τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου στα Τέμπη.
Σύμφωνα με το έγγραφο στις 24 προς 25 Φεβρουαρίου ο ίδιος πραγματοποίησε 13 κινήσεις τις οποίες έκανε από την κονσόλα του σταθμαρχείου της Λάρισας.
Από τις 13, οι τέσσερις είναι αυτόματης χάραξης καθώς χρησιμοποίησε τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει ο σταθμός.
Οι κινήσεις
Πρόκειται για κινήσεις, που δείχνουν ότι ο 59χρονος γνώριζε πώς να χειριστεί το σύστημα τηλεδιοίκησης, σε αντίθεση με όσα είπε ενώπιον της ανακρίτριας.
Στις 25 προς 26 Φεβρουαρίου ο σταθμάρχης έκανε 18 κινήσεις που είχαν σχέση με την κίνηση των συρμών. Ακόμη στις 26 προς 27 Φεβρουαρίου όταν και είχε βάρδια καταγράφηκαν 23 κινήσεις από τις οποίες οι πέντε ήταν κινήσεις αυτόματης χάραξης.
Στις 27 Φεβρουαρίου, ο 59χρονος πραγματοποίησε κινήσεις που είχαν σχέση με την είσοδο κυρίως εμπορικών αμαξοστοιχιών.
Τέλος, αναφορικά με τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου αποκαλύπτεται πως από τις 22:12, από τη στιγμή δηλαδή που έμεινε μόνος του έως και τις 01:39π.μ – είχε μεσολαβήσει η σιδηροδρομική τραγωδία – δεν καταγράφεται καμία κίνηση, καθώς όπως φαίνεται ο 59χρονος δεν χρησιμοποίησε καθόλου την κονσόλα.
Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 59χρονος τις περισσότερες μέρες του Φεβρουαρίου εργαζόταν στο σταθμαρχείο της Καλαμπάκας. Μάλιστα, για δύο μέρες έκανε τη μαθητεία του στο σταθμαρχείο της Λάρισας, ενώ για τις πέντε τελευταίες νύχτες του Φεβρουαρίου ανέλαβε να δουλέψει στη νυχτερινή βάρδια της Λάρισας.
Δείτε το βίντεο:
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ