Ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή αναμένεται να απολογηθεί σήμερα (28/3) ο δεύτερος σταθμάρχης της Λάρισας, ο οποίος είχε βάρδια το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου, όταν και σημειώθηκε το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη
Αναλυτικότερα, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, ο σταθμάρχης θα υποστηρίξει ότι, αν και έφυγε νωρίτερα από το πόστο του, το δυστύχημα θα ήταν αδύνατο να αποτραπεί, καθώς το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισας λίγα λεπτά μετά τις 23:00.
Παράλληλα, την ερχόμενη Πέμπτη (30/3) εξηγήσεις θα δώσει και ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο οποίος θα καταθέσει ένα υπόμνημα 80 σελίδων για τις βάρδιες, τα πόστα των υπαλλήλων και πόσες ώρες εργαζόταν.
Μάλιστα, ο ίδιος αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται, ισχυριζόμενος ότι η αναρρωτική άδεια που πήρε, μια μέρα μετά το δυστύχημα, δεν σχετίζεται με κατηγορία που του αποδίδεται, καθώς έγινε μεταγενέστερα και αφού έχει καταθέσει τρεις φορές ως μάρτυρας στην Τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών.
Ελεύθερος ο συμβασιούχος σταθμάρχης
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συμβασιούχος σταθμάρχης, που κατηγορείται ότι έφυγε νωρίτερα από τη βάρδιά του, αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, μετά την απολογία του, με τους περιοριστικούς όρους της εμφάνισης 2 φορές τον μήνα σε Α.Τ. και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.
«Η εργασία του ήταν 40 ώρες εβδομαδιαίως είτε 8ωρα επί 5 ημέρες, είτε 6 ώρες και 40 λεπτά επί 6 ημέρες, άρα δεν υπήρχε δυνατότητα να παραμένει στο σταθμαρχείο πέραν της 10ης βραδινής που σχολούσε», φέρεται να επεσήμανε.
Όπως τόνισε, δούλευε ως επικουρικός στη βάρδιά του, πάντα παρουσία και δεύτερου σταθμάρχη και πως καλά – καλά δεν γνώριζε να χρησιμοποιεί ούτε τον πίνακα χάραξης διαδρομής.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ