Σήμερα (5/3) στις 11 π.μ., αναμένεται να απολογηθεί ο σταθμάρχης της Λάρισας, στη βάρδια του οποίου σημειώθηκε της μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Αναλυτικότερα, ο συνήγορος του 59χρονου σταθμάρχη ζήτησε χθες (5/3) προθεσμία, καθώς ισχυρίστηκε ότι «υπήρξαν νέα στοιχεία», με αποτέλεσμα η απολογία του να μετατεθεί για σήμερα, πέντε μέρες μετά την Τραγωδία στα Τέμπη.
Σύμφωνα με καταγγελίες, στις 28 Φεβρουαρίου ο 60χρονος σταθμάρχης είχε κάνει το ίδιο λάθος, στέλνοντας σε λάθος ράγες τρένο του προαστιακού, στο σημείο Ψαλίδι- Παλιοφάρσαλο.
Παρόλα αυτά, χάρη στις ενέργειες του μηχανοδηγού, ο οποίος αντελήφθη το λάθος και επέστρεψε στην κύρια γραμμή, αποτράπηκε οποιαδήποτε τραγωδία.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με καταγγελία δικηγόρου ενός εκ των θυμάτων, ο σταθμάρχης βρισκόταν εκτός του σταθμού της Λάρισας την ώρα του δυστυχήματος.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ο Γιώργος Μπαρτζώκης κατήγγειλε ότι την ώρα της τραγωδίας ο σταθμάρχης απουσίαζε, ενώ στο σημείο βρισκόταν μόνο ο κλειδούχος.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train
Τέσσερις μέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη, η Hellenic Train εξέδωσε την πρώτη αναλυτική ανακοίνωση για το πολύνεκρο δυστύχημα, χωρίς, ωστόσο, να δίνει τον ακριβή αριθμό των επιβατών.
«Οι ημέρες που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολες για όλη τη χώρα και για την εταιρεία μας, η οποία έχασε 9 εργαζόμενους στο δυστύχημα. Η Hellenic Train εκφράζει τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς των θυμάτων στους οποίους προσφέρει με κάθε τρόπο την στήριξή της.
Η Hellenic Train, εταιρεία επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο συρμών στα Τέμπη, στο ύψος του Ευαγγελισμού.
Το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν από την πρώτη στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος και παρείχε υποστήριξη, σε συνεργασία με τις αρχές, την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και τις ομάδες διάσωσης, ενώ μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας υποστήριξε την κινητοποίηση των ψυχολόγων που θα βρίσκονταν στα νοσοκομεία.
Επιπλέον, η Hellenic Train παρείχε λεωφορεία για να διευκολύνει τη μεταφορά των επιβατών που κατάφεραν να αποβιβαστούν προκειμένου να μεταφερθούν στη Θεσσαλονίκη που ήταν ο τελικός προορισμός.
Αμέσως μετά το συμβάν, τέθηκε σε πλήρη λειτουργία ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, με σκοπό να παρέχει πληροφορίες και να παραπέμπει στις αρμόδιες αρχές για πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα.
Η Hellenic Train διευκρινίζει ότι ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο. Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό.
Η εταιρεία ενημερώνει ότι ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων. Στους υπεραστικούς συρμούς, όλα τα εισιτήρια αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες θέσεις και, ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω του εκδοτηρίου ή στο τραίνο, ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.
Η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φιάλες υγραερίου στο τρένο. Ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου είναι ηλεκτρικός.
Η εταιρεία συνεχίζει το έργο της, βοηθώντας και υποστηρίζοντας τα θύματα, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και όλες τις αρμόδιες αρχές», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ