Παρά τα κοινωνικά μηνύματα, την αυστηροποίηση των ποινών για όσους παραβιάζουν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, η άσφαλτος εξακολουθεί να «βάφεται» με αίμα.
Βαρύς ο φόρος αίματος στην άσφαλτο για τη χώρα μας, σημαντικά υψηλότερος από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τους θανάτους από τροχαία δυστυχήματα 608 άτομα έχασαν τη ζωή τους πέρσι στους ελληνικούς δρόμους, από 584 το 2020 και 349 το πρώτο επτάμηνο του 2022.
Την τελευταία τριετία θλιβερές πρωτιές καταγράφουν στα τροχαία η Περιφέρεια Αττικής, η Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, ενώ ακολουθούν Δυτική Ελλάδα, Στερεά Ελλάδα, Πελοπόννησος, αλλά και Νότιο Αιγαίο.
Μάλιστα, η παραβίαση του ορίου ταχύτητας, η χρήση κινητού τηλεφώνου και το αλκοόλ, είναι οι σημαντικότερες αιτίες τροχαίων δυστυχημάτων στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, αλλά και της ιστοσελίδας ertnews, που παρουσίασε το θέμα, αν μείνει κάποιος σε ένα φανάρι θα διαπιστώσει ότι πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων περνούν με πορτοκαλί, την τελευταία στιγμή, λίγο πριν ανάψει το κόκκινο.
Το ίδιο όμως κάνουν μηχανάκια αλλά και ποδήλατα.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του 2021, πάνω από 19.800 άτομα έχασαν τη ζωή τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους, λόγω θανατηφόρων τροχαίων, με το 70% αυτών να αφορά πεζούς, ποδηλάτες και μοτοσικλετιστές.
πηγή: ertnews.gr
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ