Σε ανανέωση μπαίνει το Facebook αλλάζοντας τα δεδομένα και το όνομά του με τη δημιουργία του metaverse.
Πρόκειται για έναν νέο διαδικτυακό κόσμο όπου οι χρήστες θα συνυπάρχουν και θα επικοινωνούν σε εικονικούς χώρους!
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ μετά το ιστορικό black out του Facebook άνοιξε τις συζητήσεις για την προστασία των προσωπικών δεδομένων:
«Κάνουμε λάθη, αλλά μαθαίνουμε από αυτά και συνεχίζουμε να προχωράμε. Ζούμε γι’ αυτά που χτίζουμε», τόνισε στην όγδοη ετήσια εκδήλωση στην οποία αποκαλύπτει τις καινοτομίες και τον σκοπό του metaverse, που παραπέμπει στην πραγματοποίηση του συνδυασμού της εικονικής πραγματικότητας και των πραγματικών τεχνολογιών σε νέα διαδικτυακή πλατφόρμα.
Σε αυτά φάνηκαν εικονικά τραπέζια για επαγγελματικές συναντήσεις αλλά και παιχνίδια ανάμεσα σε φίλους.
Επηρεάζει το Messenger
Μάλιστα ο Ζούκεμπεργκ αποκάλυψε πως ότι το θέμα της εικονικής πραγματικότητας θα επηρεάσει και το Messenger. Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα μπορεί να πουλήσει κάποιος εικονικά αγαθά και νέες οθόνες συζήτησης, ενώ θα υπάρξουν και περισσότερα παιχνίδια: «Έχουμε αρχίσει να βλέπουμε νέες τεχνολογίες να καταφθάνουν σε πέντε με δέκα χρόνια» τόνισε ο Ζούκερμπεργκ.
Αυτό είναι το metaverse
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ χαρακτήρισε σημαντική τη δημιουργία του metaverse, για το οποίο έκανε γνωστό πως θα επενδύσει σε πρώτη φάση 50 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία του.
Τον Ιούλιο είχε προηγηθεί η ανακοίνωση ότι το Facebook δημιουργεί μια ομάδα εργαζομένων του αφιερωμένη στην ανάπτυξη του «metaverse», η οποία θα αποτελεί μέρος των Εργαστηρίων Πραγματικότητας, του τμήματος της εταιρείας που ήδη δουλεύει πάνω στην προώθηση της εικονικής (virtual) και της επαυξημένης (augmented) πραγματικότητας και των σχετικών εφαρμογών στο πλαίσιο των social media.
Το Facebook έχει ήδη ξεκινήσει τη δοκιμή μιας νέας εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας εξ αποστάσεως, η οποία επιτρέπει σε χρήστες της συσκευής Oculus Quest 2 να πραγματοποιούν εικονικές συναντήσεις μέσω ψηφιακών προσωπικοτήτων τους (αβατάρ).
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ