Μαθήματα… Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στον τομέα του Τουρισμού «διδάσκει» ένας ιδιοκτήτης beach bar στην Πάργα…
Συνήθως, όταν κάποιος πελάτης αφήνει αρνητικά σχόλια σε κάποια επιχείρηση, οι ιδιοκτήτες της είτε τα αγνοούν, είτε προσπαθούν ευγενικά -αφού ζητήσουν συγγνώμη- να απαντήσουν στα παράπονα των δυσαρεστημένων πελατών.
Ο εν λόγω ιδιοκτήτης του beach bar, όμως, είναι έτοιμος να… βρίσει και να συγκρουστεί με όποια και όποιον κάνει αρνητικό σχόλιο ή εκφράσει τα παράπονά του για την εξυπηρέτηση, τη συμπεριφορά ή τις τιμές στο κατάστημά του.
Μία σύντομη επίσκεψη στις κριτικές του μαγαζιού στο Google Maps αρκεί για να διαπιστώσει κανείς όλα τα παραπάνω.
Δείτε τα σχόλια και τις απαντήσεις του «επιχειρηματία» και βγάλτε τα συμπεράσματά σας ή… γελάστε…
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ