Δυσαρεστημένοι με το «καλάθι του νοικοκυριού» είναι οι καταναλωτές, με έναν στους δύο να δηλώνει ότι δεν αγοράζει προϊόντα από το εν λόγω κυβερνητικό μέτρο.
Αναλυτικότερα, μέχρι στιγμής, η ένταξη «επώνυμων» προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού» φαίνεται πως δεν έχει προχωρήσει, παρά τις συζητήσεις του Υπουργείου Ανάπτυξης και εκπροσώπων της βιομηχανίας, που είχαν ξεκινήσει από τις προηγούμενες εβδομάδες.
Σύμφωνα με την έρευνα που διενήργησε η Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ, το 54,3% των συμμετεχόντων δεν αγοράζει προϊόντα που ανήκουν στο καλάθι, ενώ το 67,7% σημείωσε ότι λιγότερα από τα μισά προϊόντα που αγοράζει ανήκουν στο καλάθι.
Ακόμη, το 58,7% δήλωσε ότι επιλέγει προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορές, το 39% ότι βρίσκει πιο φθηνά προϊόντα από αυτά που περιλαμβάνονται στο «καλάθι» και το 34% αγοράζει επώνυμα προϊόντα, που δεν περιλαμβάνονται στο καλάθι.
Το 19,5% εκτιμά ότι τα προϊόντα του καλαθιού δεν είναι ποιοτικά.
Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα, το 83,2% των ερωτηθέντων απάντησε ότι την περίοδο των Χριστουγέννων δεν έκανε χρήση κανενός από τα εορταστικά «καλάθια».
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε το 74,5% του δείγματος, οι τιμές στα βασικά αγαθά έχουν αυξηθεί από 20 έως και πάνω από 50%, συγκριτικά με πέρσι.
Παράλληλα, το 79% των συμμετεχόντων απάντησε ότι έχει αναγκαστεί να μειώσει τα έξοδά του σε βασικά καταναλωτικά αγαθά, επιβεβαιώνοντας την πτώση του βιοτικού επιπέδου και τη φτωχοποίηση μεγάλου μέρους του πληθυσμού.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ