Τη δημιουργία «ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου για όλο το Δημόσιο» προανήγγειλε σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, ο Κυριάκος Πιερρακάκης.
Όπως δήλωσε, το συγκεκριμένο έργο δημοπρατείται και θα είναι σύνομα έτοιμο για να προσφέρει στους πολίτες την ικανότητα να καλούν για όλες τις διεργασίες του δημοσίου τομέα σε έναν αριθμό και την εκάστοτε περίπτωση να τη χρεώνεται αποκλειστικά ένας υπάλληλος.
Συμπλήρωσε ακόμα ότι μέχρι στιγμής έχουν δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας που σύντομα θα έχουν ανάδοχο και αναμένεται να ολοκληρωθούν σε βάθος τετραετίας ενώ τόνισε πως «όλα αυτά που γίνονται, γίνονται επειδή υπάρχει η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης».
Αναφέρθηκε επιπλέον και στο δυστύχημα των Τεμπών λέγοντας πως «με το δυστύχημα στα Τέμπη διαπιστώνουμε ότι κομμάτια της πολιτείας δεν έχουν φτάσει εκεί που πρέπει στον 21ο αιώνα.
Έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση που στόχος μας είναι να τις ολοκληρώσουμε την επόμενη τετραετία, αφού για πρώτη φορά έχουμε μετρήσει ποιες είναι οι εκκρεμότητες» και παράλληλα, δήλωσε ότι «έχουμε ψηφιοποιήσει 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και συνολικά έχουμε μετρήσει ότι υπάρχουν 5.500».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ