Νέα μέθοδο για τη βαθμολόγηση μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου ετοιμάζει το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου, Αλέξανδρος Κόπτσης.
Αναλυτικότερα, όπως υπογράμμισε στον αέρα της εκπομπής «Από τις έξι» ο κ.Κόπτσης, η μέθοδος αυτή θα εξασφαλίσει την ομοιομορφία στην αξιολόγηση, καθώς δεν θα εξαρτάται εξ ολοκλήρου από την ικανότητα του καθηγητή να αξιολογεί τους μαθητές.
«Εμείς βλέπουμε αυτή την ομοιομορφία και την ισοτιμία από μια συγκεκριμένη λίστα θεμάτων», σημείωσε ο κ.Κόπτσης, συμπληρώνοντας πως η κάθε λίστα έχει θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας.
Από εκεί το σχολείο θα παίρνει το 50% των θεμάτων και το υπόλοιπο 50% θα άπτεται ασκήσεων που ο εκάστοτε καθηγητής θα επιλέγει, διασφαλίζοντας, μάλιστα, κατ’ αυτόν τον τρόπο ότι έχει καλυφθεί η ύλη.
«Όταν ξέρει ότι ο εκπαιδευτικός ότι πρέπει να πάρει από την τράπεζα θεμάτων, θα πρέπει να καλύψει την ύλη, γιατί δεν γνωρίζει ποιο θέμα θα πέσει», επεσήμανε ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας.
«Προ τριετίας τα θέματα της Χημείας για τις πανελλαδικές εξετάσεις ήταν τόσο δύσκολα που στα κέντρα για τα παιδιά που εξετάζονται προφορικά, πριν φτάσουν τα θέματα, είχαν πέσει τρεις και τέσσερις χημικοί για να τα λύσουν. Όταν χρειάζονται τέσσερις χημικοί, όσοι δηλαδή εξετάζουν τα παιδιά στις επιτροπές, για να λύσουν τα θέματα, καταλαβαίνετε τι Βατερλό είχε υπάρξει στη Χημεία», σχολίασε από την πλευρά του ο οργανωτικός Γραμματέας της ΟΛΜΕ, Νίκος Παπαχρήστος.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ