«Αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε σεβαστεί το ΟΧΙ του ελληνικού λαού, σήμερα θα μπορούσαμε να έχουμε δημόσιους σιδηρόδρομους ασφαλείς, γρήγορους και ανταγωνιστικούς με τους αδηφάγους, αντι-οικολογικούς, αυτοκινητόδρομους της ολιγαρχίας των διοδίων», αναφέρει σε καυστική ανακοίνωσή του το ΜέΡΑ25.
Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση του ΜέΡΑ25 αναφέρει:
«Θρηνούμε νεκρούς που έπεσαν θύματα μιας χυδαίας ιδιωτικοποίησης, την οποία σχεδίασαν οι τροϊκανοί και επέβαλαν στις κυβερνήσεις μας.
Τον Γενάρη του 2015, ο λαός ανέδειξε μια κυβέρνηση με εντολή να πει ΟΧΙ στην τρόικα και να διαπραγματευτεί υπέρ του λαού. Η τρόικα επιστράτευσε όλα της τα όπλα για να τρομοκρατήσει τον λαό και να μπορέσει να λεηλατήσει το κράτος μας. Ένα από αυτά ήταν το σπάσιμο και η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ – αλλά και της ΔΕΗ, του νερού, όλων των δημόσιων δικτύων και αγαθών.
Σε αυτό το σχέδιο της τρόικας για τον ΟΣΕ, ο τότε Υπουργός Οικονομικών Γ. Βαρουφάκης, αντέταξε εναλλακτικό σχέδιο που είχε δυο παράλληλους στόχους: (1) Μεγάλες επενδύσεις και εισαγωγή τεχνογνωσίας, ώστε να αναπτυχθεί ένας ασφαλής, υπερσύγχρονος σιδηρόδρομος. (2) Διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα ενός ενιαίου σιδηροδρομικού συστήματος. Το σχέδιο βασιζόταν στις βέλτιστες πρακτικές τριών χωρών που κατάφεραν να οικοδομήσουν ένα τέτοιο δημόσιο, υπερσύγχρονο σύστημα: Την Γαλλία (πριν η ΕΕ επιβάλει το σπάσιμο του συστήματος σε κομμάτια, με αποτέλεσμα την υποβάθμισή του), την Ιαπωνία (την χώρα που πρώτη ανέπτυξε ασφαλείς, δημόσιες υπερταχείες) και την Κίνα.
Αυτό ήταν το μοντέλο, το οποίο είχε προτείνει ο Γιάνης Βαρουφάκης το 2015, και το οποίο απαντούσε στην τροϊκανική ιδιωτικοποίηση – η οποία τελικά πέρασε μετά την παραίτησή του. Όλα τα άλλα, περί πρόθεσης δήθεν «να χαριστεί ο ΟΣΕ για 1 ευρώ», εντάσσονται στη γνωστή επιχείρηση δολοφονίας χαρακτήρα του μόνου Υπουργού Οικονομικών που είπε ΟΧΙ στην τρόικα.
Αν ο ΣΥΡΙΖΑ είχε σεβαστεί το ΟΧΙ του ελληνικού λαού, σήμερα θα μπορούσαμε να έχουμε δημόσιους σιδηρόδρομους ασφαλείς, γρήγορους και ανταγωνιστικούς με τους αδηφάγους, αντι-οικολογικούς, αυτοκινητόδρομους της ολιγαρχίας των διοδίων. Επί πλέον, πέραν των μεταφορών, θα είχε μπει κι ένα οριστικό τέλος στο σπάσιμο και στην ιδιωτικοποίηση των δημόσιων δικτύων, όπως η ΔΕΗ και οι ΕΥΔΑΠ/ΕΥΑΘ, των οποίων το σπάσιμο α λα ΟΣΕ και ΔΕΗ νομοθετεί σήμερα η «Μητσοτάκης ΑΕ».
Το ΜέΡΑ25 καταγγέλει την επιτροπή Γεραπετρίτη
Ταυτόχρονα, το ΜέΡΑ25 καταγγέλει «την επιτροπή του κ. Γεραπετρίτη ως μη νομιμοποιημενη από τη Βουλή, χωρίς ενημέρωση και διαβούλευση, και την αναγνωρίζει ως απλώς ένα ακόμα επικοινωνιακό τρικ της Μητσοτάκης Α.Ε. για να κουκουλώσει την ενοχή της στη σειρά επιλογών που οδήγησε στο μοιραίο δυστύχημα».
Η δεύτερη ανακοίνωση το ΜέΡΑ25 αναφέρει:
«Η πρώτη πράξη του κ. Γεραπετρίτη με το που πρωτοκάθησε στην ένοχη καρέκλα που μόλις είχε αδειάσει ο κ. Καραμανλής, ήταν να αναγγείλει μια εν κρυπτώ αποφασισμένη «ειδική επιτροπή ειδικών» για να ερευνήσει τα αίτια της εν εξελίξει τραγωδίας στα Τέμπη.
Το ΜέΡΑ25 καταγγέλει την επιτροπή του κ. Γεραπετρίτη ως μη νομιμοποιημενη από τη Βουλή, χωρίς ενημέρωση και διαβούλευση, και την αναγνωρίζει ως απλώς ένα ακόμα επικοινωνιακό τρικ της Μητσοτάκης Α.Ε. για να κουκουλώσει την ενοχή της στη σειρά επιλογών που οδήγησε στο μοιραίο δυστύχημα. Προειδοποιητικό δείγμα γραφής της κυβερνητικής μεθόδευσης, είναι ο διορισμός του κ. Ζηλιασκόπουλου, ο οποίος, σύμφωνα με δημοσιεύματα, έχει θητευσει ως αξιωματούχος τεχνοκράτης στη διάλυση και ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ.
Υπενθυμίζουμε ότι η Σοφία Σακοράφα, βουλευτής του ΜέΡΑ25 και Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, με την ιδιότητά της ως μέλος των αρμοδίων Κοινοβουλευτικών Επιτροπών (Επιτροπή Θεσμών & Διαφάνειας και Επιτροπή Δημοσίων Επιχειρήσεων, Τραπεζών, Οργανισμών Κοινής Ωφελείας και Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης) αντέδρασε άμεσα στα νέα του δυστυχήματος κάνοντας αίτηση για άμεση σύγκληση εκτάκτων συνεδριάσεων αυτών, με την παρουσία του αρμόδιου Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, της Προέδρου της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ ΑΕ, καθώς και εκπροσώπων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών της Πανελλήνιας Ένωσης Σταθμαρχών ΟΣΕ και των Μηχανοδηγών του ΟΣΕ.
Η μόνη λύση για να γίνουν όλα αλλιώς είναι η ρήξη με τα συμφέροντα τα οποία η ΝΔ υπηρετεί ακόμα και όταν το κόστος σε ανθρώπινες ζωές αποκαλύπτεται σε κοινή θέα. Όσοι κυβερνούν με μνημονιακές πολιτικές, κυβερνούν για άλλους».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ