Είναι τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία και υπόσχονται ακρίβεια χρόνου διαδρομής καθώς θα έχουν προτεραιότητα στα φανάρια.
Η εξέλιξη στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έρχεται ως προς την αξιοπιστία και την εγγύηση στο χρόνο διαδρομής.
Με μια πολύ σημαντική οικονομική επένδυση που ήδη φτάνει στα 23 εκ. ευρώ, ο Δήμος της Μαδρίτης εξελίσσει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς του φέρνοντας τα νέα Rapid Bus.
Υλοποιώντας παράλληλα εργασίες στις υπάρχουσες γραμμές κυκλοφορίας για να μπορέσει να λειτουργήσει το πρωτοποριακό σύστημα κίνησης M.M.M., ο Δήμος της Μαδρίτης στην Ισπανία καινοτομεί φέρνοντας τα νέα λεωφορεία που μπορούν να εγγυηθούν με ακρίβεια τον χρόνο της διαδρομής, ενώ παράλληλα είναι ηλεκτρικά.
Κατασκευάζονται από την e-mobility Irizar με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες περιμετρικά και χωρητικότητά 100 επιβάτες.
Τα δέκα Rapid Bus που κυκλοφορούν ακολουθούν διαδρομή 31 χιλιομέτρων στη Μαδρίτη, εκ των οποίων τα 19 χιλιόμετρα διαθέτουν ειδικές λεωφορειολωρίδες και δίνουν προτεραιότητα στα φανάρια!
Το συγκεκριμένο σύστημα έχει σκοπό να ρυθμίζει τα φανάρια ώστε το λεωφορείο στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής του πράσινα φανάρια, ώστε να μειώσει το χρόνο διαδρομής.
Κατ’ αυτό τον τρόπο συμβαίνει κάτι τέτοιο καθώς πέφτει ο χρόνος της διαδρομής περισσότερο από 30 λεπτά.
Το σύστημα λειτουργεί αισθητήρες που υπάρχουν στο λεωφορείο, τα φανάρια και τις διαβάσεις των πεζών.
Μόλις πλησιάζει το λεωφορείο, παίρνει άμεσα και προτεραιότητα κίνησης.
Για να επεκταθεί το δίκτυο στα υπόλοιπα 12 χιλιόμετρα της διαδρομής, απαιτείται επέκταση δικτύου οπτικών ινών σ’ αυτά, ώστε το Κέντρο Διαχείρισης να ελέγχει τη σωστή λειτουργία του συστήματος.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ