Τη δική του θέση ανέπτυξε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου που χρέωσε δύο νεόνυμφους από τον Καναδά 400 ευρώ για δύο ποτά και 12 στρείδια.
Ο Δημήτριος Καλαμαράς, ιδιοκτήτης του DK Oyster στη Μύκονο, σύμφωνα με τη New York Post, αντεπιτέθηκε στις κακές κριτικές των τουριστών, υποστηρίζοντας:
«Δυστυχώς, υπάρχουν άνθρωποι, που ενθαρρύνουν ανοιχτά τους επισκέπτες να έρθουν, να φάνε και να πιουν ό,τι θέλουν και μετά να αρνηθούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς.
Δυστυχώς, όλους εμάς που εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας μας έχουν προσεγγίσει διαβόητοι “influencers, οι οποίοι, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για υπέρογκες αμοιβές και δωρεάν γεύματα.
Στο DK Oyster έχουμε διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούμε κατάλληλους για το εστιατόριό μας και δεν θα υποκύψουμε στους influencers που έχουν προσελκύσει το όμορφο νησί της Μυκόνου.
Αυτό το άτομο που προσπαθεί να γίνει διάσημο μέσω αναρτήσεων στο Instagram με το όνομα Lindsay Breen ξεκινά με ένα ψέμα.
Ισχυρίζεται ότι “ζήτησε επανειλημμένα ένα μενού κοκτέιλ” και προσθέτει ότι “ο σερβιτόρος δεν φάνηκε να θέλει να το δώσει”.
Παρά το γεγονός αυτό, έκανε μια παραγγελία. Μια influencer, ένα έμπειρο πολυταξιδεμένο άτομο που βγάζει τα προς το ζην από τις εμπειρίες του στον κόσμο, έκανε αυτό που οι περισσότεροι ενήλικες με σώας τα φρένας δεν θα έκαναν, παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να της προσφέρει τον κατάλογο».
Παράλληλα ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου αναφέρθηκε και στις πολλές κακές κριτικές στο Tripadvisor:
«Σκέφτηκα ότι με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες μας, αν οι κριτικές είχαν πράγματι γραφτεί από πραγματικούς πελάτες, θα είχαν τουλάχιστον μια ιδέα σχετικά με το εύρος των τιμών μας, ώστε να είναι σίγουροι ότι θα ελέγξουν σχολαστικά το μενού πριν παραγγείλουν το οτιδήποτε».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ