Απίστευτο κι όμως… ελληνικό.
Μια γυναίκα καταγγέλλει πως έκλεισε δωμάτιο για διακοπές στο Ναύπλιο, πληρώνοντας 2.300 ευρώ, όμως το ξενοδοχείο είναι… κλειστό!
Ετοιμάστηκε για διακοπές με την οικογένειά της, φρόντισε από πολύ νωρίς να κλείσει δωμάτιο σε πεντάστερο ξενοδοχείο για να πετύχει την καλύτερη δυνατή τιμή, όμως τελικά το ξενοδοχείο έχει κλείσει.
Όπως καταγγέλλει στο Live News του Mega προπλήρωσε 2.300 ευρώ για να πάρει την προσφορά του ξενοδοχείου και να εξασφαλίσει την καλύτερη δυνατή τιμή:
«Έκλεισα 19 Ιανουαρίου. Για οκτώ μέρες.
Μέσω των κρατήσεων του ξενοδοχείου είχανε μία α’ προσφορά ας πούμε, και προπλήρωσα, για να είναι πιο οικονομικό.
Και μου επιβεβαίωσαν την κράτηση, έκανα μεταφορά χρημάτων.
Εγώ είχα δώσει 2.300 κάτι, γιατί είχα κλείσει ένα τετράκλινο δωμάτιο μεγάλο, κοντά ακριβώς να βγαίνει στη θάλασσα, με ημιδιατροφή, για 4 άτομα».
Το ξενοδοχείο βγήκε σε πλειστηριασμό!
Λίγες ημέρες αργότερα η καταγγέλλουσα μπήκε ξανά στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου να κλείσει ένα ακόμη δωμάτιο, όμως έμαθε πως το ξενοδοχείο… βγήκε σε πλειστηριασμό:
«Μπαίνω κανονικά στο site του ξενοδοχείου, γράφει δεν υπάρχει διαθεσιμότητα.
Παίρνω τηλέφωνο, δεν καλεί το τηλέφωνο.
Και μπαίνω να δω από περιέργεια πόσο κάνει στο booking.
Βλέπω ότι γράφει ότι δε συνεργάζεται με το booking πια.
Έχω μια φίλη στο booking της λέω μπες να μου πεις τι έγινε με το ξενοδοχείο, γιατί βγήκε από την πλατφόρμα σας;
Μου λέει ακυρώνουν όλες τις κρατήσεις από τον Απρίλιο και τις πάνε μου λέει σε άλλο ξενοδοχείο κι εμείς μου λέει ψάχνουμε, δε μας έχουν απαντήσει τίποτα, ψάχνουμε τον ιδιοκτήτη, του στέλνουμε τιμολόγια για να πληρώσει τις ακυρώσεις κι όλα αυτά, δεν τους έχουμε εντοπίσει».
Το ξενοδοχείο βγήκε σε πλειστηριασμό τον περασμένο Ιούλιο και πέρασε σε άλλα χέρια, όμως μέχρι τον Φεβρουάριο του 2023 ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έκανε κανονικά κρατήσεις και δεχόταν κανονικά προπληρωμές μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου!
Σύμφωνα με πηγές της ιδιοκτήτριας εταιρείας:
«Ο όμιλος πληροφορήθηκε από δημοσιεύματα ότι -σύμφωνα με τα καταγγελλόμενα- η προηγούμενη ιδιοκτησία διέθετε σε τουρίστες δωμάτια στο ξενοδοχείο, το οποίο εδώ και ένα σχεδόν έτος δεν της ανήκει, εισπράττοντας μάλιστα και τις σχετικές (προ)καταβολές.
Αυτό -στο βαθμό που ευσταθεί- αποτελεί μια πρωτοφανή ενέργεια εξαπάτησης του καταναλωτικού κοινού και δυσφήμησης του τουριστικού προϊόντος της ευρύτερης περιοχής του Ναυπλίου.
Ο όμιλος αγόρασε τον Ιούλιο του 2022 το εν λόγω ξενοδοχείο από πλειστηριασμό.
Ως εκ τούτου απολύτως καμία (ούτε καν συμβατική) σχέση δεν την συνδέει με την προηγούμενη ιδιοκτησία και δεν ευθύνεται για τις όποιες ενέργειές της».
Καταγγελίες στο συνήγορο του πολίτη
Αρκετοί πελάτες του ξενοδοχείου που βρέθηκαν στην ίδια θέση έχουν προχωρήσει σε ανάλογες καταγγελίες και μέσω των Social Media.
Μια άλλη καταγγέλλουσα αναφέρει:
«Μίλησα μετά και με μία κυρία από τον νέο όμιλο, η οποία μου έστειλε ότι δεν είναι έγκυρη η κράτηση και την πήρα τηλέφωνο και μου είπε ότι δεν έχουνε σύστημα κρατήσεων και ότι την έχουνε πάρει πολλοί τηλέφωνο.
Έχουνε γίνει 20 καταγγελίες στο συνήγορο του πολίτη.
Γιατί της λέω δε μας ενημέρωσε κανένας;
Δηλαδή εγώ θα πήγαινα τον Αύγουστο θα’χα φορτώσει δύο παιδιά, εκατομμύρια συμπράγκαλα, θα έκανα 3 ώρες δρόμο και θα έφτανα σε ένα ξενοδοχείο που δε δουλεύει».
Ακόμη μια πελάτισσα του ξενοδοχείο μίλησε στο Live News του Mega υπογραμμίζοντας μεταξύ άλλων:
«Εμείς είχαμε ξαναπάει στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο στο παρελθόν και ήταν όλα καλά.
Εγώ είχα δώσει 2.300 κάτι με ημιδιατροφή, για 4 άτομα.
Τυχαία ανακάλυψα ότι δεν λειτουργεί το ξενοδοχείο.
Ήθελα να κλείσω άλλο ένα δωμάτιο για τους φίλους μας κι έτσι είδα ότι δεν λειτουργεί τίποτα.
Μίλησα με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, αλλά τελικά δεν θα κάνω διακοπές».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ