Tο Netflix σχεδιάζει να βάλει «μπλόκο» στους κοινόχρηστους κωδικούς, προκειμένου να κρατήσει σταθερή την ροή εσόδων, την ώρα που η βάση των συνδρομητών έχει αρχίσει να συρρικνώνεται.
Η συνδρομητική πλατφόρμα σειρών και ταινιών αναμένεται να βάλει τέλος στους κοινούς κωδικούς πρόσβασης, μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2023!
Σε επιστολή προς τους μετόχους, η εταιρεία ανέφερε ότι «το μοίρασμα των κωδικών έχει λάβει διαστάσεις, αλλά θα τερματιστεί».
«Είναι μια πρακτική, που υπονομεύει την ικανότητά μας να επενδύουμε στην εταιρεία και να τη βελτιώνουμε», προσθέτει το Netflix.
Δύσκολη χρονιά το 2022
Το 2022 ήταν «δύσκολη χρονιά» για το Netflix, όπως είχε παραδεχθεί και η ίδια η εταιρεία, καθώς έχασε συνδρομητές.
Tο Netflix ανέφερε ότι «για πρώτη φορά εδώ και 10 χρόνια» είχε απώλεια στον αριθμό των συνδρομητών. Το πρώτο τέταρτο του 2022, οι συνδρομητές μειώθηκαν κατά 200.000, μια πτώση οριακή ως προς το σύνολο των χρηστών, αλλά υπαρκτή.
Από την άλλη πλευρά, αναζητώντας τρόπους να αυξήσει τα έσοδά του, εισήγαγε τον Νοέμβριο έναν νέο τύπο λογαριασμού με διαφημίσεις για 6,99 δολάρια τον μήνα, παράλληλα με τον λογαριασμό των 9,99 δολαρίων που δεν έχει διαφημίσεις. Όπως συμβαίνει και στα τηλεοπτικά δίκτυα, οι σύντομες διαφημίσεις «πέφτουν» πριν από την ταινία και στη διάρκειά της.
Όπως αναφέρει η Daily Mail, το Netflix σχεδιάζει ένα «νόμιμο» μοίρασμα του λογαριασμού, όπου πολλοί χρήστες θα έχουν τον ίδιο λογαριασμό, αλλά με κόστος μικρότερο από αυτό ενός λογαριασμού. Αυτό το μοίρασμα θα απευθύνεται σε φίλους ή σε μέλη μιας οικογένειας που ζουν μακριά από το νοικοκυριό.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ