Διαφορετικός φαίνεται πως θα είναι ο σχεδιασμός της επικοινωνιακής πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ σε ό,τι αφορά στις εκλογές της 25ης Ιουνίου, καθώς ο Αλέξης Τσίπρας δεν έμεινε ικανοποιημένος από τις προηγούμενες επιλογές, που έγιναν ως προς το συγκεκριμένο κομμάτι.
Σύμφωνα με όσα γίνονται, λοιπόν, γνωστά, η Κουμουνδούρου αλλάζει πρόσωπα και, πιθανότατα, επιλογές και μπροστά, σε ό,τι αφορ στην Επικοινωνία, μπαίνει ο Νίκος Μαραντζίδης.
Ο κ. Μαραντζίδης είναι καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, συγγραφέας και αρθρογράφος και αποτελεί τον άνθρωπο ο οποίος θα επιφορτιστεί με τον σχεδιασμό της προεκλογικής καμπάνιας του Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος θα προσπαθήσει να αλλάξει την εις βάρος του εικόνα, έτσι όπως αποτυπώθηκε στο πρόσφατο εκλογικό αποτέλεσμα, με τη διαφορά από τη ΝΔ να φτάνει στις 20 μονάδες.
Την έφερε ο Σταύρος Παπαντωνίου στην «Καθημερινή» της Κυριακής, ενώ σύμφωνα με το ieidiseis, ο Νίκος Μαραντζίδης θα παρακολουθεί αρχικά τις δημοσκοπήσεις και τα focus group της Κουμουνδούρου.
Επιπρόσθετα όμως, θα συμμετέχει στις αναλύσεις για τον σχεδιασμό και θα προτείνει τις κινήσεις αναλόγως του feedback, που θα λαμβάνει, ενώ θα έχει ρόλο και στον… πρωινό καφέ.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ