Χαμός επικράτησε στο σχολικό συγκρότημα, όπου συστεγάζονται το 2ο και το 6ο ΕΠΑΛ Πάτρας, καθώς για δεύτερη ημέρα έγινε χρήση καπνογόνων από μαθητές, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό ανήλικου, μετά από επεισόδιο με εξωσχολικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος, όλα ξεκίνησαν, όταν ένας 15χρονος μαθητής του 2ου ΕΠΑΛ και ένας εξωσχολικός μάλωσαν για τα μάτια μιας κοπέλας.
Όπως ανέφεραν πηγές στην εφημερίδα, χθες το πρωί, ο νεαρός εξωσχολικός μαζί με την παρέα του βρέθηκε στο σχολείο, ενώ ο 15χρονος, όταν αντελήφθη την παρουσία του, τον πλησίασε και φέρεται να του επιτέθηκε λεκτικά, ενώ στη συνέχεια τον γρονθοκόπησε.
Ο νεαρός ανταπέδωσε την μπουνιά, τραυματίζοντας τον 15χρονο στη μύτη και, τότε, οι φίλοι και οι συμμαθητές του, που παρακολουθούσαν το επεισόδιο, άναψαν καπνογόνο και έναν πυρσό, με την κατάσταση να βγαίνει εκτός ελέγχου.
Στο σημείο κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, όπου μετέφερε τον τραυματία στο «Καραμανδάνειο» για την παροχή πρώτων βοηθειών, ενώ στο σχολείο έφτασαν και η Πυροσβεστική και η Αστυνομία, χωρίς ωστόσο να υποβληθούν μηνύσεις από τη Διεύθυνση του σχολείου ή μεταξύ των εμπλεκόμενων.
Δεν έχουν γίνει καταγγελίες
Επίσημες καταγγελίες για τα όσα κατά καιρούς έχουν συμβεί στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα, δεν έχουν υπάρξει από τη Διεύθυνση του 2ου ΕΠΑΛ, με τους υπεύθυνους να ενημερώνουν πως συλλέγουν στοιχεία, τα οποία και θα κατατεθούν τις επόμενες μέρες.
Μάλιστα, οι αστυνομικοί κύκλοι σπεύδουν να καταστήσουν σαφές πως δεν πρόκειται για περιστατικά που σχετίζονται με αντιπαλότητες μεταξύ μαθητικών ομάδων, από διαφορετικά σχολεία.
Μιλώντας στην εφημερίδα, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, Ανδρέας Ζέρβας, τόνισε ότι «αυτό που με έχει διαβεβαιώσει η Διεύθυνση του σχολειού είναι ότι έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, για τη διελεύκανση αυτών των επεισοδίων. Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, καταδικάζει τα γεγονότα που δεν συνάδουν με την εκπαιδευτική διαδικασία και από καιρό έχει προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για τη διελεύκανση των γεγονότων και κυρίως για την αποκατάσταση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στη σωστή εκπαιδευτική και παιδαγωγική κατεύθυνση».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ