Κατεπείγουσα εισαγγελική έρευνα ξεκίνησε η Εισαγγελία Πρωτοδικών, μετά τις δημόσιες καταγγελίες εκπροσώπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για προβλήματα σηματοδότησης, σε τμήμα διαδρομής του Προαστιακού.
Ειδικότερα, θα διερευνηθεί πιθανή διάπραξη ποινικών αδικημάτων, όπως αυτό των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς, καθώς φαίνεται πως δεν υπάρχει σηματοδότηση ούτε στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρομίο.
Ειδικότερα με αφορμή αυτές τις καταγγελίες ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών Αντώνης Ελευθεριάνος έδωσε εντολή για τη διενέργεια ποινικής έρευνας και μάλιστα κατεπείγουσας.
Σύμφωνα με την σχετική παραγγελία, ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Νικόλαος Στεφανάτος θα καλέσει άμεσα προς εξέταση τον εκπρόσωπο των εργαζομένων και θα ζητήσει έγγραφα από την εταιρεία που έχει την ευθύνη λειτουργίας του προαστιακού σιδηροδρόμου. Σκοπός είναι να διαπιστωθεί αν ισχύουν όλα όσα ειπώθηκαν καθώς συνδέονται άμεσα με την ασφάλεια των πολιτών.
«Σύστημα σηματοδότησης δεν υπάρχει ούτε στο κομμάτι “Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο”, που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train, καθώς και το Μετρό. Και ο άνθρωπος που μου το λέει είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο. Είναι δυνατόν αυτό; Δηλαδή μπορεί να δούμε να συμβαίνει ένα ανάλογο δυστύχημα σε αυτό το τμήμα; Στην πορεία από την “Δουκίσσης Πλακεντίας” στο “Αεροδρόμιο”;» ανέφερε ο Νίκος Χατζηνικολάου, στη χθεσινή (1/3) εκπομπή «Π΄ροσωπο με Πρόσωπο», που έκανε και τη σχετική αποκάλυψη.
Σήμερα το πρωί στην εκπομπή “Ανοιχτή Επικοινωνία” με τον Μάνο Νιφλή και την Χρύσα Φώσκολου ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, επιβεβαίωσε αυτή την πληροφορία.
«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα.
Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία» περιέγραψε.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ