Μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων ή ακόμα και τηλεφωνημάτων επιτήδειοι αποσπούν τον κωδικό της κάρτας ή άλλα στοιχεία των τραπεζικών λογαριασμών για να υποκλέψουν χρηματικά ποσά.
Ειδικότερα, με αφορμή τις αιτήσεις του Power Pass, επιτήδειοι φαίνεται να επιχειρούν να αποσπάσουν το pin της κάρτας πολιτών ή άλλα στοιχεία των τραπεζικών τους λογαριασμών, τόσο μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων ή ακόμα και τηλεφωνημάτων, προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε αυτούς για να υποκλέψουν χρηματικά ποσά.
Για τον λόγο αυτό, η ΔΕΗ εξέδωσε έκτακτη ανακοίνωση με την οποία καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και τους καλεί να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στην επίσημη ιστοσελίδα της πλατφόρμας του Power Pass.
Η ανακοίνωση της ΔΕΗ:
«Με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με ‘αλίευση’ στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), που έχουν αναφερθεί τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
- δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του Power Pass
- δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται», αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΔΕΗ.
Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο Πρόεδρος της Ένωσης Τεχνικών ΔΕΗ, Κώστας Μανιάτης, τόνισε ότι κανείς από τους εργαζόμενους του Ομίλου δεν έχουν κανένα δικαίωμα να ζητήσουν προσωπικά στοιχεία, είτε είναι λογαριασμοί, είτε είναι μυστικοί αριθμοί.
«Ακόμα και οι τεχνικοί που πάνε στα σπίτια δεν έχουν δικαίωμα να μπουν εντός της όποιας οικίας. Απαγορεύεται και δεν το κάνει κανένας τεχνίτης. Πρέπει να το καταλάβουν όλοι οι πολίτες», πρόσθεσε.
Παράλληλα, ο κ. Μανιάτης επεσήμανε ότι μέσα στο καλοκαίρι, λόγω των καιρικών συνθηκών, υπάρχουν καθημερινές διακοπές ρεύματος στην Αττική.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ