Ο ΟΑΣΘ ετοιμάζεται για την επόμενη μέρα των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, καθώς ανοίγει ο δρόμος για νέες προσλήψεις οδηγών, ενώ σε αναμονή βρίσκεται ο Οργανισμός και για την παραλαβή των πρώτων 100 ηλεκτροκίνητων λεωφορείων τον Σεπτέμβριο, που θα αντικαταστήσουν ένα τμήμα του γερασμένου στόλου.
Τα ηλεκτρικά λεωφορεία, που θα παραλάβει η Θεσσαλονίκη μέχρι και το 2024, σταδιακά, θα είναι συνολικά 300, μέσω του μεγάλου διαγωνισμού του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ήδη, στα δύο αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ είναι σε εξέλιξη οι μελέτες για τους σταθμούς φόρτισης.
Θα υπάρξουν και 3 επιπλέον σημεία φόρτισης, όπως είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης, σε γεύμα που παρέθεσε σε δημοσιογράφους της πόλης, το μεσημέρι της Πέμπτης (23/2).
«Ανοίγει ο δρόμος για νέες προσλήψεις»
Την ανάγκη για πρόσληψη νέων οδηγών, τόνισε ο κ. Ταγγίρης, δηλώνοντας πως «ο ΟΑΣΘ μετά από δέκα και πλέον χρόνια, που έγινε η τελευταία πρόσληψη εργαζόμενου, ετοιμάζεται για προσλήψεις. Οι εργαζόμενοι είναι σήμερα 1.490, αλλά συνεχώς υπάρχουν αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδότησης και κινητικότητας».
«Ο ΟΑΣΘ βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης, ωστόσο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποδέχθηκε τις αιτιάσεις του Οργανισμού και ψάχνει λύση για να προχωρήσει η διαδικασία των προσλήψεων μέσω προκήρυξης για οδηγούς, ηλεκτρολόγους, αλλά και ηλεκτρονικούς.
Ο ΟΑΣΘ αυτή τη στιγμή, με βάση τη μελέτη του Οργανισμού, χρειάζεται 404 οδηγούς, αλλά και με λιγότερους μπορεί να καλύψει τα κενά», είπε ο κ. Ταγγίρης.
«Ενίσχυση των γραμμών στη δυτική Θεσσαλονίκη»
«Ο ΟΑΣΘ δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στις λεωφορειακές γραμμές της Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Τα οχήματα και οι οδηγοί που εξοικονομήθηκαν από τις αρχές Φεβρουαρίου, από την ανάθεση των γραμμών στα ΚΤΕΛ, εξυπηρετούν τις γραμμές της δυτικής πλευράς της πόλης.
Πρόκειται για περισσότερα από 30 λεωφορεία και περίπου 80 οδηγούς, δίνοντας ανάσες στις μετακινήσεις των κατοίκων των πολυπληθών γειτονιών της Θεσσαλονίκης», επισήμανε ο πρόεδρος του Οργανισμού.
«Τα 40 λεωφορεία από τη Λειψία δίνουν λύσεις στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης»
«Στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν περίπου 460-490 αστικά λεωφορεία, συνολικά, ανάμεσά τους και αυτά των ΚΤΕΛ, ενώ το 2019 υπήρχαν μόνο 230», ενημέρωσε ο κ. Ταγγίρης.
Όσον αφορά τα αστικά λεωφορεία, που προμηθεύτηκε ο δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λειψία, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ είπε ότι «από τα 49 οχήματα, τα 40 κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης και είναι αβλαβή, χρήσιμα και δίνουν λύσεις στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης».
Ο κ. Ταγγίρης, τέλος, σημείωσε ότι «ο Οργανισμός είναι σε μια περίοδο αναδιάρθρωσης και αναμένονται πολλά ακόμη να διευθετηθούν και να βελτιωθούν το επόμενο διάστημα, όπως οι ελεγκτές, το ηλεκτρονικό εισιτήριο και τα περιστατικά βίας κατά των οδηγών».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ