Στα χέρια του εφέτη ανακριτή βρίσκονται εδώ και λίγες ώρες όλα τα έγγραφα-«φωτιά», που αναφέρονται στις δεκάδες ελλείψεις, κενά και προβλήματα, που καθιστούν επικίνδυνο τον σιδηρόδρομο για την ασφάλεια των επιβατών, αλλά και του προσωπικού.
Την πόρτα του ειδικού ανακριτή πέρασαν νωρίτερα ο πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών ΟΣΕ, Κώστα Γενηδούνιας, ο πρόεδρος του Επιχειρησιακού Σωματείου Εργαζομένων της Hellenic Train, Νίκος Λάζος, και ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Γιάννης Ντίτσας.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών κατέθεσε όλα τα έγγραφα και τα εξώδικα, που είχαν σταλεί το προηγούμενο διάστημα σχετικά με την επικινδυνότητα των διαδρομών στον σιδηρόδρομο, τα οποία αφορούν ουσιαστικά ζητήματα ασφαλείας των επιβατών αλλά και των εργαζομένων στον ΟΣΕ και στην Hellenic Train.
Όσον αφορά στο θέμα της της τηλεδιοίκησης τόνισε ότι δεν υπάρχει στη Λάρισα, υπάρχει μόνο ο τοπικός πίνακας χειρισμού!
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο πρόεδρος του Επιχειρησιακού Σωματείου.
Όπως είπε, ότι από το 2000 και μετά θα έπρεπε να έχουν γίνει πάρα πολλά έργα που να συντείνουν όλα στην ασφάλεια του σιδηροδρόμου, τα οποία όμως δεν έγιναν, ενώ και ο ίδιος κατέθεσε ότι στο Σταθμό της Λάρισας δεν υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης!
Η απολογία
Να σημειωθεί πως αύριο, Παρασκευή 24 Μαρτίου, θα απολογηθούν οι δύο σταθμάρχες που έπρεπε να είναι μαζί με τον 59χρονο προφυλακισμένο σταθμάρχη Λάρισας σε βάρος των οποίων εκκρεμούν διώξεις για διατάραξη στην ασφάλεια συγκοινωνιών, που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων.
Την τραγική κατάσταση την οποία κλήθηκε να αντιμετωπίσει την πρώτη ημέρα στην δουλειά του, χθες, που πραγματοποιήθηκε η επανεκκίνηση των τρένων μετά το σοβαρό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 57 ανθρώπους, περιέγραψε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας.
Σε μια μακροσκελή ανάρτησή του στο Facebook, o κ. Γενηδούνιας κάνει λόγο για μια σειρά σημαντικών προβλημάτων που αντιμετώπισε καθώς κλήθηκε να κάνει ένα δοκιμαστικό δρομολόγιο προς Ειδομένη, μια γραμμή που δόθηκε ως λειτουργική!
Μεταξύ άλλων, αναφέρει πως σε πολλά σημεία υπήρχαν… χόρτα και γενικά βλάστηση, που καθιστούσε δύσκολη την διέλευση, στην πλειονότητά τους τα φωτόσημα ήταν σβηστά, στις ράγες υπήρχαν σκουπίδια, ενώ η επικοινωνία με τον ασύρματο ήταν κακής ποιότητας.
Μάλιστα, συνόδευσε την ανάρτηση του με δύο φωτογραφίες, που αναγράφουν ορισμένα από τα ζητήματα, που κλήθηκε να αντιμετωπίσει.
Όλα αυτά τα προβλήματα, καταδεικνύουν ότι τις μέρες, που ακολούθησαν την τραγωδία στα Τέμπη, η βελτίωση της κατάστασης έμεινε στα… λόγια!
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ