Στους λόγους που οι νέοι πείστηκαν και προχώρησαν στον εμβολιασμό τους αναφέρθηκε μέσω διαδικτύου ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος.
Μέσω facebook και με ανάρτηση που έκανε ο κ. Σκέρτσος αναφέρθηκε στον θετικό αντίκτυπο που είχαν οι καμπάνιες που έγιναν για την ενθάρρυνση του εμβολιασμού, με το freedom και το data pass να παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο.
Μιλώντας για τα τρία νέα σποτ της Επιχείρησης Ελευθερία ο Άκης Σκέρτσος σημειώνει πως απευθύνονται σε τρεις διακριτές ομάδες:
1) Τους πολίτες άνω των 60 ετών που ζουν σε ημιαστικές περιοχές και δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί.
2) Τους γονείς μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που αποτελούν τις νεότερες ομάδες που απέκτησαν μόλις πρόσφατα δικαίωμα εμβολιασμού.
3) Αλλά και τα νέα ζευγάρια που σκέφτονται να αποκτήσουν ή περιμένουν παιδί και διστάζουν να εμβολιαστούν.
Δείτε τη σχετική του ανάρτηση:
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ