Ενάμισι χρόνο μετά την αποχώρηση του από την προεδρεία του σωματείου των αυτοκινητιστών , ο Θύμιος Λυμπερόπουλος επέστρεψε και πάλι στον… θώκο του.
Ο συνδικαλιστής του κλάδου, μπροστάρης σε μεγάλες κινητοποιήσεις τα προηγούμενα χρόνια, είχε αποχωρήσει από την προεδρεία του ΣΑΤΑ, τον Οκτώβριο του 2020, ωστόσο στις πρόσφατες εκλογές επανεκλέχθηκε, καθώς επικράτησε του απερχόμενου προέδρου, Βασίλη Μαραγκάκη.
Στη ΝΔ μέχρι που ήρθε ο… ΣΥΡΙΖΑ
Επί σειρά ετών μέλος της Νέας Δημοκρατίας, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, έχει υπάρξει επίσης αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος. Ωστόσο αυτή η σχέση είχε διαρραγεί χρόνια πριν και συγκεκριμένα από το 2011 όταν με δήλωση του τότε εκπροσώπου, ο κ. Λυμπερόπουλος είχε διαγραφεί από το κόμμα με εντολή του Αντώνη Σαμαρά.Αφορμή είχε σταθεί η στάση του κόμματος απέναντι στις πλατφόρμες όπως η BEAT και η Uber, με τον πρόεδρο τότε του ΣΑΤΑ να απειλεί πως «θα κάνει Κούγκι» τον τουρισμό.
Επί σειρά ετών μέλος τη ΝΔ μέχρι να… προσεγγίσει τον ΣΥΡΙΖΑ
Το 2019 ο Θύμιος Λυμπερόπουλος είχε προσεγγίσει τον ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα είχε γίνει θερμά δεκτός από τον Αλέξη Τσίπρα, σε συγκέντρωσή του στο Αιγάλεω που από το βήμα τον είχε προσφωνήσει «ο φίλος μου ο Θύμιος».
Τα προηγούμενα χρόνια, είχε αποχωρήσει αρχικά, από την Πανελλήνια Ομοσπονδία (ΠΟΕΙΑΤΑ), ενώ στη συνέχεια το Δ.Σ. του ΣΑΤΑ αποφάσισε την άρση εμπιστοσύνης του προς αυτόν.
Ο έως τότε συνδικαλιστικός επικεφαλής του κλάδου βρισκόταν στο τιμόνι της ΠΟΕΙΑΤΑ από το 2002 και του ΣΑΤΑ από το 2007, ενώ την τελευταία φορά είχε εκλεγεί στον ΣΑΤΑ με ποσοστό 65% και στην ΠΟΕΙΑΤΑ είχε συγκεντρώσει το 45% των ψήφων.
Ποιοι παίρνουν την επιδότηση των 200 ευρώ
Στις 15 Απριλίου ολοκληρώνεται η προθεσμία που έχουν στη διάθεσή τους οδηγοί και εκμεταλλευτές ταξί προκειμένου να καταθέσουν τις αιτήσεις τους για να λάβουν το ειδικό επίδομα των 200 ευρώ, στο πλαίσιο της επιταγής ακρίβειας.
Η ειδική αίτηση πρέπει να κατατεθεί τις επόμενες ημέρες στην πλατφόρμα myBusinessSupport της ΑΑΔΕ.
Το μέτρο αφορά περίπου 28.600 οδηγούς και εκμεταλλευτές ταξί και στόχο έχει την κάλυψη του αυξημένου κόστους καυσίμου για τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο.
Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει η σχετική απόφαση:
Καταβάλλεται αποζημίωση ειδικού σκοπού ύψους διακοσίων (200) ευρώ ανά δικαιούχο στους εκμεταλλευτές ΤΑΧΙ σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις για την κάλυψη του αυξημένου κόστους καυσίμων κίνησης των οχημάτων που χρησιμοποιούν, στο πλαίσιο της επαγγελματικής τους δραστηριότητας, κατά το μήνα Απρίλιο 2022.
Η αποζημίωση είναι, αφορολόγητη, ανεκχώρητη και ακατάσχετη στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής και ειδικής διάταξης, δεν υπόκειται σε οποιαδήποτε κράτηση, τέλος ή εισφορά, δεν δεσμεύεται και δεν συμψηφίζεται με βεβαιωμένα χρέη προς τη φορολογική διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τους δήμους, τις περιφέρειες, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα και δεν υπολογίζεται στα εισοδηματικά όρια για την καταβολή οποιασδήποτε παροχής κοινωνικού ή προνοιακού χαρακτήρα.
Δικαιούχοι της αποζημίωσης ειδικού σκοπού είναι οι επιχειρήσεις με κύριους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας (ΚΑΔ) 49.32 «Εκμετάλλευση ταξί» και 52.21.29.01«Υπηρεσίες οδηγού ταξί (μη εκμεταλλευτή).
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ