Υπόμνημα κατέθεσε σήμερα (28/03), στον εφέτη ανακριτή ο 50χρονος μόνιμος σταθμάρχης, στο πλαίσιο της απολογίας του για το πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών.
Ειδικότερα, ο σταθμάρχης αναμένεται να απαντήσει σε βασικά ερωτήματα, μεταξύ των οποίων και για τις βάρδιες που σβήστηκαν με μπλάνκο, ενώ επρόκειτο να υποστηρίξει ότι το ωράριό του έληγε στις 23:00 και παρ’ ότι έφυγε νωρίτερα, το δυστύχημα στα Τέμπη δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί καθώς το τρένο έφτασε στον σταθμό της Λάρισα μόλις 2 λεπτά μετά τη λήξη της βάρδιάς του.
Προς υπεράσπισή του μάλιστα, κάλεσε δύο σταθμάρχες και έναν κλειδούχο προκειμένου να ενισχύσουν την ορθότητα των λεγομένων του σύμφωνα με τα οποία η αλλαγή βάρδιας γινόταν όταν ερχόταν ο επόμενος σταθμάρχης και την ευθύνη για οτιδήποτε προκύψει την φέρει ο σταθμάρχης που αναλαμβάνει και όχι ο προηγούμενος.
Ελεύθερος υπό όρους ο συμβασιούχος σταθμάρχης
Λίγο μετά τις 10.00 το πρωί της Δευτέρας (27/03) πέρασε το κατώφλι του ανακριτή ο συμβασιούχος σταθμάρχης, που κατηγορείται ότι έφυγε νωρίτερα από τη βάρδιά του, τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου με τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών, που άφησαν πίσω τους 57 νεκρούς, στα Τέμπη.
Ο 32χρονος, που αντιμετωπίζει τις ίδιες βαρύτατες κατηγορίες με εκείνες, που βαραίνουν τον προφυλακισμένο σταθμάρχη, κατέθεσε απολογητικό υπόμνημα, ενώ επικαλέστηκε και δύο συμβασιούχους μάρτυρες για να στηρίξει την εκδοχή του ότι δηλαδή η σύμβαση του είναι αυστηρά 8ωρη, χωρίς πρόβλεψη υπερωριών.
Μετά από την απολογία του, αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους την εμφάνιση 2 φορές τον μήνα σε Α.Τ. και την απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ