Σε απουσία ναρκωτικών και μικρή ποσότητα αλκοόλ καταλήγει το πόρισμα για τον θάνατο του τραγουδιστή Mad Clip.
Σύμφωνα με το protothema.gr, το πόρισμα του ειδικού πραγματογνώμονα Δαμιανού Ρόρρη αναφέρεθ ότι το δυστύχημα οφείλεται σε απώλεια ελέγχου της Porsche από τον οδηγό.
Όπως αναφέρεται, τα δύο αυτοκίνητα δεν έκαναν κόντρα, κινούνταν με 135 χιλιόμετρα την ώρα, όταν το όριο είναι 50, η Porsche, ήταν σε καλή κατάσταση και «φορούσε» ελαστικά ενός έτους ειδικά για πίστα, ενώ ο 34χρονος τραγουδιστής είχε καταναλώσει μικρή ποσότητα αλκοόλ, που ισοδυναμεί σε 2 με 3 ποτά.
Ο πατέρας του καλλιτέχνη, Δημήτρης Αναστασόπουλος, έχει αναθέσει τη διερεύνηση της υπόθεσης στον πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά, καθώς θέλει με κάθε τρόπο να μάθει την αλήθεια για το πώς και τι έγινε και έχασε το παιδί του.
«Το τροχαίο ατύχημα έγινε στις 2 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 02:15 στη λεωφόρο Αθήνας στο ύψος της οδού Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη. Το όχημα, με κατεύθυνση προς Πειραιά, εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε στο κράσπεδο της διαχωριστικής νησίδας και σε μεταλλικό φωτεινό στύλο. Εξετάστηκε και αν υπήρχε εμπλοκή και δεύτερου οχήματος μάρκας Audi R8», αναφέρει ο κ. Ρόρρης.
Παράλληλα, από τις φωτογραφίες που περιλαμβάνονται στο πόρισμα, ο Mad Clip έχει χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Η Porsche εκκίνησε με μικρή χρονική καθυστέρηση, ενώ είναι εμφανές ότι ο οδηγός της δεν επιτάχυνε τόσο έντονα όσο το Audi. Από το οπτικό υλικό γίνεται εμφανές ότι ο οδηγός της Porsche δεν ήθελε να συναγωνιστεί το άλλο όχημα.
Σύμφωνα με την ένδειξη της κάμερας, το Audi προπορεύεται της Porsche. Η Porsche εισέρχεται στο οπτικό πεδίο της κάμερας, έχοντας περιστραφεί ελαφρώς προς τα δεξιά (κατά τη φορά της κίνησής του) ως προς τον κατακόρυφο άξονα.
Το τελευταίο αποτελεί ένδειξη απώλειας ελέγχου του οχήματος.
Ακολούθως, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει τον έλεγχο, ο οδηγός του «κάνει ανάποδο τιμόνι», ενώ ενεργεί και το σύστημα πέδησης. Με αυτές τις διορθωτικές κινήσεις το όχημα περιστρέφεται έντονα προς τα αριστερά. Μετά την αριστερόστροφη περιστροφή τουλάχιστον 180 μοιρών στο οδόστρωμα, το αυτοκίνητο εξέρχεται του οπτικού πεδίου της κάμερας, ακολουθεί η πρόσκρουσή του στη νησίδα και την κολόνα φωτισμού που βρίσκεται ελάχιστα μέτρα αργότερα στο ρεύμα προς Αθήνα.
Το Audi εισέρχεται στο οπτικό πεδίο της κάμερας 1,2 δευτερόλεπτα μετά την Porsche, εβρισκόμενο στη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας. Αναφορικά με τα εμπρόσθια ελαστικά διαστάσεων 235/35 ZR19 κατασκευής 44ης εβδομάδας του 2020, ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, δεν υπήρχαν αμυχές από κακή χρήση και το βάθος του πέλματος ήταν αρκετό και εντός των ορίων. Τα πίσω, διαστάσεων 305/30 ZR19 κατασκευής 42ης εβδομάδας του 2020, ήταν και αυτά σε πολύ καλή κατάσταση. Ο συγκεκριμένος τύπος ελαστικών προορίζεται για χρήση σε πίστα έχοντας πιστοποίηση για χρήση σε δρόμο.
Σύμφωνα πάντα με την έκθεση του κ. Ρόρρη, δεν υπήρξε επαφή, σε κανένα σημείο της διαδρομής, των δύο οχημάτων, κινούνταν τη στιγμή της εκτροπής με 135 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ δεν μπορεί να προσδιοριστεί αν είχε ενεργοποιημένα όλα τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ