Η Θεσσαλονίκη από 7 έως 21 Νοεμβρίου θα εμφανίζεται στα κόκκινα διώροφα λεωφορεία του Λονδίνου, καθώς «τρέχει» η καμπάνια τουριστικής προβολής της πόλης.
Τριάντα λεωφορεία θα έχουν τη διαφήμιση της Θεσσαλονίκης για δύο εβδομάδες, ενώ θα διέρχονται από κεντρικούς δρόμους και άλλες περιοχές της βρετανικής πρωτεύουσας.
Η δράση αυτή υλοποιείται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της συμμετοχής του με δικό του περίπτερο στην παγκόσμια τουριστική έκθεση World Travel Market 2022, το τριήμερο 7, 8, 9 Νοεμβρίου. Την έκθεση επισκέπτονται τουριστικοί πράκτορες από όλο τον κόσμο, δημοσιογράφοι, ταξιδιωτικοί bloggers και διαμορφωτές κοινής γνώμης.
Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, το 2019 ταξίδεψαν στην Ελλάδα περισσότεροι από 3.000.000 Βρετανοί και τη δύσκολη περίοδο του 2020, 1 εκατομ. επέλεξε τη χώρα μας.
Τον περασμένο Ιούλιο, ο Οργανισμός μέσα από καμπάνια σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου, καλούσε τους ταξιδιώτες να επισκεφτούν τη Θεσσαλονίκη για να απολαύσουν «ένα ταξίδι γεμάτο ιστορίες και γεύσεις», με τη σφραγίδα της UNESCO. Η δράση εντάχθηκε στο πλαίσιο του project προβολής της Θεσσαλονίκης, με τίτλο «London Calling, Thessaloniki Cooking», με στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο βρετανικό κοινό. Παράλληλα, ο τουριστικός προορισμός της Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε στο Food Festival του National Geographic Traveler, ενώ υλοποιήθηκε ψηφιακή καμπάνια για τη γαστρονομία μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
Τον περασμένο Οκτώβριο, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης από κοινού με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής και σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας φιλοξένησαν στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική 38 δημοφιλείς Βρετανούς Influencers, προκειμένου να προβάλουν τους προορισμούς στο βρετανικό κοινό. Εκείνοι στη συνέχεια, με συνολικό αριθμό ακολούθων που ξεπερνάνε τα 3 εκατ. σε Instagram, YouΤube, Blog & TikTok πρόβαλαν δυναμικά τη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές ενισχύοντας το τουριστικό της προφίλ στη σημαντική αγορά της Αγγλίας.
Στη Θεσσαλονίκη, άλλωστε, φιλοξενήθηκε η διάσημη αρθρογράφος Nina Caplan, που εξερεύνησε τον οινικό πλούτο της Θεσσαλονίκης. Η ίδια είναι αρθρογράφος για το Club Oenologique στο διαδίκτυο και για τη δημοφιλή βρετανική εφημερίδα The Times, καθώς και για το ένθετο περιοδικό της Luxx, ενώ διατηρεί συνεργασία με το περιοδικό Travel + Leisure. Σημειώνεται ότι η εφημερίδα The Times έχει ημερήσια αναγνωσιμότητα που ξεπερνά τις 600.000 και απευθύνεται σε αναγνωστικό κοινό υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, που αναζητά διαφορετικές ταξιδιωτικές εμπειρίες, νέους προορισμούς και καινοτόμες υπηρεσίες της διεθνούς αγοράς.
Στο Λονδίνο βρέθηκε και η αντιπεριφερειάρχης της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, που πόζαρε μπροστά από ένα από το κόκκινα λεωφορεία που διαφημίζουν τη Θεσσαλονίκη.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ