Τροπολογία που αφορά το υπό κατασκευή Μετρό της Θεσσαλονίκης κατατέθηκε και τίθεται προς ψήφιση την προσεχή Τρίτη (28/2) στην Ολομέλεια της Βουλής.
Σύμφωνα με την τροπολογία «παρέχεται η δυνατότητα κατ’ εφαρμογή των άρθρων 132 και 156 του ν. 4412/2016 (Α’ 147), ανάθεσης από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, υπηρεσιών λειτουργίας και συντήρησης του δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης (Βασικό Έργο και Επέκταση προς Καλαμαριά) στον Ανάδοχο του Βασικού Έργου για χρονικό διάστημα δύο (2) ετών με δυνατότητα προαίρεσης για ένα (1) ακόμη έτος, αμέσως μετά την περίοδο κατασκευής του.
Με τη σύναψη της σχετικής συμπληρωματικής σύμβασης διασφαλίζεται η επίσπευση της κανονικής λειτουργίας του μετρό, αφού η λειτουργία αυτού θα διενεργείται για την ως άνω μεταβατική περίοδο από τον κατασκευαστή του, προς όφελος των επιβατών και με θετικά αποτελέσματα για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση του κέντρου της Θεσσαλονίκης και εν συνεχεία η λειτουργία και συντήρηση θα διεξάγεται από τον ανάδοχο του υπό εξέλιξη διαγωνισμού ανακήρυξης αναδόχου μέσω ΣΔΙΤ».
Η τροπολογία αφορά το μεταβατικό διάστημα από την ολοκλήρωση του έργου κατασκευής του Μετρό και μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, από τον οποίο θα προκύψει ο φορέας που θα αναλάβει τη λειτουργία και τη συντήρηση του έργου.
Με την συγκεκριμένη τροπολογία, η λειτουργία και η συντήρηση του Μετρό ανατίθεται για 2+1 χρόνια στην κοινοπραξία που επιμελείται την κατασκευή του έργου της βασικής γραμμής.
«Η συμπληρωματική σύμβαση διασφαλίζει τη λειτουργία του Μετρό προς όφελος του επιβατικού κοινού και των πολιτών της Θεσσαλονίκης γενικότερα», εξηγούν αρμόδιες πηγές σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, ώστε το έργο να είναι έτοιμο προς λειτουργία από την πρώτη ημέρα της ολοκλήρωσης της κατασκευής του.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ