«Στις 31 Δεκεμβρίου 2023 θα μπορέσουμε να παραδώσουμε το μετρό προς λειτουργία», είπε ο Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Status και την εκπομπή του Δημήτρη Βενιέρη.
«Αυτό είναι το χρονοδιάγραμμά μας και στο χρονοδιάγραμμά μας προς το παρόν είμαστε απολύτως ακριβείς», υπογράμμισε ο πρόεδρος της “Αττικό Μετρό”, ενώ, ερωτηθείς για το τελικό κόστος του έργου, εκτίμησε ότι αυτό θα ανέλθει περίπου στα 2,2 δισ. ευρώ.
Αναφερόμενος αρχικά στο σταθμό Παπάφη, τόνισε ότι το μόνο που λείπει αυτήν τη στιγμή είναι τα ακυρωτικά μηχανήματα.
«Ο σταθμός Παπάφη είναι έτοιμος. Μπαίνει στις δοκιμές του έργου, όπως συμβαίνει με τον σταθμό Ευκλείδη, όπως το ίδιο συμβαίνει με όλους τους σταθμούς από το Πανεπιστήμιο μέχρι το αμαξοστάσιο, και το Συντριβάνι φυσικά.
Το κρίσιμο έργο ήταν η Βενιζέλου. Η Βενιζέλου λοιπόν προχωράει με ρυθμούς που δεν έχουν ξαναεμφανιστεί στο έργο. Η αποβάθρα είναι στη φάση της κατασκευής.
Είμαστε ακριβώς στο στάδιο που μπορούμε να δεσμευτούμε ότι, μπαίνοντας ο Απρίλιος, θα περάσει το πρώτο τρένο που θα ξεκινήσει από το αμαξοστάσιο για να φτάσει στο Ν.Σ. Σταθμό, δηλαδή να εξαντλήσει όλη τη διαδρομή, και συγχρόνως, σε ό,τι αφορά τη Βενιζέλου, θα αρχίσει η επιστροφή των αρχαιοτήτων.
Τον Απρίλιο θα υπάρξει τρένο, το πρώτο τρένο που θα κάνει δοκιμαστικά τη διαδρομή», είπε -μεταξύ άλλων ο Νίκος Ταχιάος.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ