Ο κατηγορούμενος σταθμάρχης, ο οποίος κρίθηκε προφυλακιστέος μετά την απολογία του, φαίνεται να «ρίχνει» το φταίξιμο στον συνάδελφό του που εργαζόταν στην προηγούμενη βάρδια, υποστηρίζοντας ότι έφυγε νωρίτερα από ότι έπρεπε.
Η ανακρίτρια, κάλεσε τον σταθμάρχη της προηγούμενης βάρδιας να δώσει και την δική του εκδοχή, ωστόσο ο ίδιος φαίνεται να υποστηρίζει, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1, ότι έμεινε στον σταθμό μέχρι τις 22:30.
«Το ωράριό μου ήταν 14:00-22:00, έχουμε βέβαια εντολή όταν υπάρχει φόρτο εργασίας, κίνηση μεγάλη, τότε να καθόμαστε μια ώρα παραπάνω ώστε να γίνεται αρμονικά η μετάβαση στις βάρδιες . Εγώ εκείνο το βράδυ κάθισα μέχρι τις 22:30, έχω υπογράψει στο βιβλίο πρωτόκολλο παραλαβής ότι έφυγα στις 22:30. Δεν έχω καμία εμπλοκή σε αυτό που συνέβη», φαίνεται να είπε ο σταθμάρχης της προηγούμενης βάρδιας.
Σημειώνεται ότι, ο σταθμάρχης Λάρισας, σε επικοινωνία που είχε με τον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλων, φαίνεται να είπε «Δεν ξέρω που έβαλα το τρένο, δεν θυμάμαι».
Επίσης, σήμερα κατέθεσε στην ανακρίτρια ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλων ο οποίος στις 11 το βράδυ, λίγο πριν το δυστύχημα, βρέθηκε μαζί με τον σταθμάρχη Λάρισας. Σύμφωνα με πληροφορίες, φαίνεται να υποστήριξε τον 59χρονο στην ανακρίτρια και μοίρασε τις ευθύνες σταθμάρχη και μηχανοδηγού, αναφέροντας πως ο μηχανοδηγός έπρεπε να σταματήσει.
«Αυτή την άποψη έχω, της ευθύνης δηλαδή, είναι 60% ο μηχανοδηγός ο συγχωρεμένος, 40% ο σταθμάρχης για εμένα. Γιατί ο συγχωρεμένος ο μηχανοδηγός έπρεπε να σταματήσει. Δεν σταμάτησε, το πήγε ανάποδα. Δεν φώναξε ότι πάει ανάποδα. Έπρεπε να φωνάξει, να κάνει εκφώνηση μόνος του. Το τραίνο φεύγει ανάποδα γιατί δεν έχει μούρη. Τίποτα δεν έκανε», δήλωσε ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλων, λέγοντας πως είναι σίγουρος ότι ο μηχανοδηγός δεν είπε τίποτα.
Τι ισχυρίζεται ο επιθεωρητής του σταθμάρχη
Ο επιθεωρητής του σταθμάρχη, ο οποίος αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας αυτές τις ημέρες, μίλησε στον Alpha και δήλωσε ότι δεν γνώριζε πως ήταν μόνος του ο σταθμάρχης και μάλιστα ο πιο άπειρος.
«Εάν γνώριζα ότι ο σταθμάρχης Λάρισας το μοιραίο βράδυ βρισκόταν στον σιδηροδρομικό σταθμό θα είχα ορίσει αντικαταστάτη και αν δεν έβρισκα θα πήγαινα εγώ ο ίδιος να κάνω βάρδια. Δεν θα άφηνα κανέναν μόνο του, ειδικά κάποιον νέο. Δεν πρόκειται για θέμα απειρίας αλλά για θέμα απροσεξίας και εγκατάλειψης θέσεων.
Ουσιαστικά, αυτό που αναφέρει ο επιθεωρητής, είναι ότι όλοι, συμπεριλαμβανομένου του κατηγορούμενου σταθμάρχη, εγκατέλειψαν τις θέσεις τους.
Σημειώνεται ότι σήμερα, ο Χρήστος Ρετσινάς, πρώην διευθυντής ασφάλειας ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μίλησε στην εκπομπή «Το Πρωινό» και αποκάλυψε ότι ο μηανοδηγός αφού κάλεσε τον σταθμάρχη και δεν πήρε ποτέ απάντηση, φαίνεται να κατάλαβε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και αποφάσισε να πάρει τηλέφωνο τους οδηγούς της εμπορικής αμαξοστοιχίας, αλλά του είχαν δώσει λάθος τηλέφωνο.
«Υπάρχει η πληροφορία ότι ο μηχανοδηγός Κουτσούμπας όταν μπήκε στην γραμμή καθόδου, στο αντίθετο ρεύμα, προσπάθησε μέσω ραδιοτηλεφώνου να καλέσει τον σταθμάρχη και δεν απαντούσε και προσπάθησε με το κινητό του να μιλήσει με τους μηχανοδηγούς της εμπορικής αμαξοστοιχίας και τα ονόματα που του είχαν δώσει δεν ήταν σωστά. Ήταν άλλων μηχανοδηγών. Μιλάμε για μια εταιρεία μπάχαλο», δήλωσε ο κ. Ρετσινάς.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ