Κατακόρυφη πτώση που άγγιξε το 25% σημείωσε η μετοχή του Netflix μετά την ανακοίνωση της απώλειας 200.000 συνδρομητών κατά το πρώτο τρίμηνο.
Αυτή είναι η μεγαλύτερη απώλεια συνδρομητών σε διάστημα μεγαλύτερο από 10 χρόνια –η τελευταία ήταν τον Οκτώβριο του 2011-, ενώ η πλατφόρμα streaming προβλέπει ότι το πρόβλημα θα χάσει 2 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως το δεύτερο τρίμηνο του χρόνου.
Οπως έγινε γνωστό η πτώση της μετοχής ισοδυναμεί με απώλεια περίπου 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων (37 δισεκατομμύρια ευρώ) από την κεφαλαιακή αξία της εταιρίας.
Ο εκ των CEO της πλατφόρμας Reed Hastings ανέφερε ότι η εταιρεία αναζητά τρόπους να μειώσει τις τιμές με περισσότερες διαφημίσεις, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει νέους συνδρομητές, εγκαταλείποντας την αντίσταση που προέβαλλε μέχρι τώρα σε αυτό.
Τέλος πρέπει να σημειωθεί ότι η Netflix εκτιμά ότι εκτός από τα 222 εκατομμύρια νοικοκυριά που πληρώνουν συνδρομή, η πρόσβαση μοιράζεται με περισσότερα από 100 εκατομμύρια επιπλέον νοικοκυριά μέσω κοινής χρήσης λογαριασμού.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ