Αποκάλυψη «βόμβα» στο Kontra24 για την ασφάλεια των επιβατικών τρένων.
«Ο ΟΣΕ φυλάσσει μόνο εμπορικές αμαξοστοιχίες».
Εναν χρόνο μετά τα Τέμπη «πάμε και όπου βγει», με 95 χιλιόμετρα χωρίς φωτοσήμανση και τηλεδιοίκηση στην περιοχή της Θεσσαλίας.
Άλλη μια εικόνα αποκαλυπτική της κατάστασης, που επικρατεί στον ελληνικό σιδηρόδρομο, έναν χρόνο μετά από το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη είδε το φως της δημοσιότητας.
- Ο Αλέξανδρος Ιορδανίδης, μέλος του Δ.Σ. ΠΟΣ, μηχανοδηγός, φιλοξενήθηκε στο Kontra Channel.
Έχουμε λοιπόν από τα μέσα Δεκέμβρη, που έγινε η επανεκκίνηση των δρομολογίων, μετά από τις καταστροφές, που είχαμε από την κακοκαιρία Daniel, την επανεκκίνηση των δρομολογίων και στην Περιφέρεια.
Είχαμε τις διαβεβαιώσεις από τον ΟΣΕ για αποκατάσταση των προβλημάτων, των οποίων υπήρχαν σε ορισμένες διαβάσεις του δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα, ωστόσο αυτές οι διαβεβαιώσεις έκαναν… περίπατο και ήταν μία αρχική εκτίμηση του ΟΣΕ για αποκατάσταση αυτών έως τέλος του Γενάρη.
Μετά πήρε μία παράταση 15 ημέρες και μετά άλλες 15 ημέρες, κι άλλες 15, ωστόσο μέχρι και σήμερα που μιλάμε δεν έχει γίνει απολύτως καμία αποκατάσταση αυτών.
Να τονίσω ότι ο πλέον αρμόδιος, μάλλον ο μόνος αρμόδιος για τη σωστή λειτουργία και την καλή κατάσταση όλων των συστημάτων στις υποδομές, είναι ο ΟΣΕ. Το δίκτυο είναι μονάχα του ΟΣΕ.
Στην όλη υπόθεση, όσον αφορά το κομμάτι στη Βόρεια Ελλάδα, είναι ότι έχουμε έναν ΟΣΕ να μας δηλώνει σε υπόδειγμα ότι φυλάει τις διαβάσεις, ενώ διέρχονται οι εμπορικές αμαξοστοιχίες από αυτές τις διαβάσεις, οι οποίες δεν λειτουργούν και να μη φυλάει δύο συγκεκριμένες διαβάσεις ή μία εκ των δύο είναι αυτή την οποία, δείξετε στο βίντεο, όταν διέρχονται από αυτήν επιβατικές αμαξοστοιχίες…
Και αναρωτιόμαστε, εμείς οι εργαζόμενοι, είναι πραγματικά μικρότερη η αξία της ανθρώπινης ζωής από ότι τα εμπορεύματα;», είπε και απάντησε στη συνέχεια.
«Ο ΟΣΕ μας υποδεικνύει ότι θα φυλαχτούν οι διαβάσεις για τη διέλευση των εμπορικών, ωστόσο για τη διέλευση των επιβατικών δεν υπάρχει φύλακας σε δύο συγκεκριμένες διαβάσεις.
«Δεν καταλαβαίνω…»
Τα όσα άκουσε η Αναστασία Γιάμαλη προκάλεσαν το ξέσπασμά της.
«Δεν καταλαβαίνω… Έχω μπερδευτεί.
Δηλαδή, ο ΟΣΕ φυλάει τα επιβατικά τρένα, αλλά δεν φυλάει τα τρένα, που μπαίνει κόσμος με τα παιδιά του, με με τους ανθρώπους του. Εγώ δεν το καταλαβαίνω αυτό, γιατί συμβαίνει…», ήταν τα λόγια της.
«Δεν λειτουργούν 25 διαβάσεις στον Έβρο»
Από την πλευρά του, ο Αλέξανδρος Ιορδανίδης, συνέχισε: «Όσον αφορά το κομμάτι της διαδρομής Θεσσαλονίκης-Σέρρες είναι δύο συγκεκριμένες διαβάσεις, οι οποίες όπως σας είπα από την έναρξη των δρομολογίων, ξανά, από τον Δεκέμβρη έως και σήμερα, διέρχονται τα επιβατικά.
Ωστόσο, στην ευρύτερη περιοχή του Έβρου, στις διαδρομές προς Ξάνθη και Ορμένιο, εκεί έχουμε 25 διαβάσεις, οι οποίες δεν λειτουργούν και δεν φυλάσσονται.
Δεν υπάρχει εμπορική κίνηση στο συγκεκριμένο κομμάτι. Στο μεγαλύτερο εύρος της γραμμής του κεντρικού άξονα, Αθηνών-Θεσσαλονίκης, λειτουργεί φωτοσήμανση και τηλεδιοίκηση. Στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας, ειδικά μετά από την κακοκαιρία, για ένα μεγάλο κομμάτι περί των 95 χιλιομέτρων, όπου κυκλοφορούμε χωρίς φωτοσήμανση και τηλεδιοίκηση».
Οι άνθρωποι είναι νεκροί και δεν μπορούν να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους. Οι μηχανοδηγοί ενοχλούσαν το σύστημα.
Τα λόγια είναι περιττά…
- Την ίδια στιγμή, βίντεο του Kontra, που καταρρίπτει το επιχείρημα της κυβέρνησης Μητσοτάκη ότι δεν υπήρξε μπάζωμα στον τόπο του δυστυχήματος στα Τέμπη, παρουσίασε η εκπομπή «Επί του Πιεστηρίου».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ