Η αυτοκτονία στη Βούλα έχει συγκλονίσει την κοινωνία και δη την Αττική.
Ποιος ήταν ο 63χρονος εφοπλιστής που έβαλε τέλος στη ζωή του;
Κατέβηκε στο υπόγειο της τριώροφης μονοκατοικίας του, έστειλε μήνυμα sms στη σύζυγό του που βρίσκονταν στον πρώτο όροφο και έβαλε τέλος στη ζωή του με το όπλο του γράφοντας τον τραγικό επίλογο.
Ποιος ήταν ο 63χρονος Ελληνολιβανέζος εφοπλιστής που αυτοκτόνησε σημειώνοντας στη σύζυγό του μεταξύ άλλων: «Ξέχασέ με, δεν έχω να σου προσφέρω τίποτα. Συγχώρεσέ με γι’ αυτό που θα κάνω»;
Αυτός ήταν ο Ιμάντ Ζέιν
Ο 63χρονος Ελληνολιβανέζος εφοπλιστής Ιμάντ Ζέιν έβαλε τέλος στη ζωή του στη μονοκατοικία του στη Βούλα.
Ήταν ένας από τους ιδιοκτήτες της γνωστής ναυτιλιακής εταιρείας Naftomar.
Η ναυτιλιακή εταιρία του εφοπλιστή είναι από τις μεγαλύτερες στη χώρα μας.
Είχε δύο ανήλικα παιδιά από το δεύτερο γάμο του.
Ο Ιμάντ Ζέιν δραστηριοποιήθηκε μέσω της εταιρείας Νaftomar Shipping and Τrading Co, που ανήκει στην εφοπλιστική οικογένεια Ζέιν, στον ίδιο και στα αδέλφια του.
Η Νaftomar ιδρύθηκε στη Βηρυτό του Λιβάνου το 1972 ως εμπορικός οίκος, με επίκεντρο τη διανομή πετρελαιοειδών στην περιοχή της Μεσογείου και εξελίχθηκε σε σημαντικό παίκτη στον τομέα του υγραερίου.
Το 1976 εκμεταλλευόμενη τις τεράστιες δυνατότητες της αγοράς υγραερίου, η εταιρεία άνοιξε γραφείο ναύλωσης και διαχείρισης πλοίων στον Πειραιά.
Ταυτόχρονα άνοιξε γραφείο στο Παρίσι με την επωνυμία CHEMIGAZ SARL, συνεργαζόμενη με μεγάλες εταιρείες πετρελαιοειδών, ναυλομεσίτες και επεκτεινόμενη στην αγορά υγραερίου.
Το 1991 η διεύθυνση της επιχείρησης μεταφέρθηκε στη Βούλα.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, παρά τις πρώιμες εμπορικές δυσκολίες με ναυλωμένα πλοία, το 1977 η εμπορία υγραερίου και οι πλοιοκτήτες ενώθηκαν» και έγινε η απόκτηση του πρώτου πλοίου της εταιρείας με 4.000 m3 LPG/C Gaz Unity.
Αυτό ήταν το σημαντικό βήμα που άνοιξε τον δρόμο για την επέκταση της εταιρείας αποκλειστικά στη μεταφορά υγραερίου. Σταδικακά, προσέλαβε εξειδικευμένο προσωπικό και αύξησε την χωρητικότητα του στόλου.
Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990-1920, η Naftomar έκανε περισσότερες από 4.000 συναλλαγές, μεταφέροντας πάνω από 10 εκατομμύρια τόνους αερίου.
Πρωτοστάτησε στην ανάπτυξη πολύ μεγάλων δραστηριοτήτων μεταφοράς αερίου (VLGC) στην Άπω Ανατολή.
Ο έλεγχος ενός σημαντικού αριθμού αυτών των πλοίων την έκανε έκτοτε να αναγνωριστεί ως ένας από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων στην περιοχή.
Η Naftomar, επίσης, έχει επεκταθεί στην εμπορία πετροχημικών αερίων, συμπεριλαμβανομένου του αιθυλενίου, του προπυλενίου και του αργού C4.
Αυτή η κίνηση ενίσχυσε περαιτέρω τις σχέσεις της με τις εξειδικευμένες βιομηχανίες.
Ο στόλος της εταιρείας έφτασε να αριθμεί 19 πλοία μεταφοράς LPG.
Εκτός από τις πρωτοποριακές εισαγωγές στο Πακιστάν και τη Συρία, συνέβαλε στην ενθάρρυνση των εισαγωγών LPG στην Κίνα.
Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, η NAFTOMAR λειτούργησε με τρεις πλωτές εγκαταστάσεις αποθήκευσης στην ηπειρωτική χώρα, αντιπροσωπεύοντας έτσι ένα σημαντικό ποσοστό όλων των εισαγωγών υγραερίου στη χώρα.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ