Σε μάστιγα εξελίσσονται, πλέον, τα τροχαία ατυχήματα στην Εγνατία Οδό, τα οποία προκαλούν διακινητές παράτυπων μεταναστών, οι οποίοι τρέχουν με ιλιγγιώδεις ταχύτητες, για να μην «πιαστούν» από την Αστυνομία. Σε έξαρση και το φαινόμενο να οδηγούν στο αντίθετο ρεύμα, ενώ φαίνεται πως η ΕΛ.ΑΣ. θα καθιερώσει το σύστημα τοποθέτησης καρφιών, για να ανακόπτεται η ταχύτητά των οχημάτων, που οδηγούν οι λαθροδιακινητές.
Τα περιστατικά είναι επαναλαμβανόμενα και τα τροχαία συνεχή, γι’ αυτό και πολλοί οδηγοί πηγαίνουν πίσω από μεγάλα οχήματα, θέλοντας να αποφύγουν ατυχήματα.
Πώς λειτουργούν οι ακίδες
Το σύστημα με τις ειδικές ελαστικές ακίδες είναι προ των πυλών. Οι ακίδες είναι κουμπωμένες πάνω σε μία βάση και, μόλις περάσει από πάνω το ελαστικό του αυτοκινήτου, τότε ξεκουμπώνουν και παραμένουν πάνω στο ελαστικό. Τότε, το όχημα επιβραδύνει μέχρι που ακινητοποιείται.
Οι προϋποθέσεις δεν είναι εξειδικευμένες, για τη λειτουργία, ωστόσο πρέπει η χρήση τους να γίνετται με ασφάλεια, για να αποφευχθούν ατυχήματα, εφόσον ο κατασκευαστής τηρεί συγκεκριμένες διαδικασίες.
Μάλιστα, πολλοί είναι οι διακινητές, οι οποίοι οδηγούν χωρίς δίπλωμα, νοικιάζουν αυτοκίνητα και μεταβαίνουν στον Έβρο, για να παραλάβουν μετανάστες. Γι’ αυτό η ΕΛ.ΑΣ. θεωρεί πως πρέπει να γίνονται διασταυρωτικοί έλεγχοι σε όλο το μήκος της Εγνατίας, για οδηγούς χωρίς δίπλωμα, πριν φτάσουν στις περιοχές κοντά στα σύνορα με την Τουρκία.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ