Ένας σμηναγός 34 ετών και ένας υποσμηναγός 26 ετών επέβαιναν στο Canadair CL-215 που κατέπεσε σε χαράδρα του Πλατανιστού στην Κάρυστο Ευβοίας.
O θανάσιμος τραυματισμός του κυβερνήτη, Σμηναγού (Ι) Χρήστου Μουλά, 34 ετών και του συγκυβερνήτη, Ανθυποσμηναγού (Ι) Περικλή Στεφανίδη, 27 ετών προκάλεσαν εκ νέου θλίψη στη χώρα…
Την ίδια στιγμή, τα περισσότερα από αυτά τα αεροσκάφη (Canadair CL-215) έχουν ηλικία κοντά στα 50 έτη και ανήκουν στην 355 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών που εδρεύουν στην Ελευσίνα.
Το 1975 η απόκτηση του Canadair
Τον Δεκέμβριο του 1975, η 355 Μοίρα απέκτησε τα πρώτα πέντε αεροσκάφη ίδιου τύπου με αυτό που κατέπεσε στον Πλατανιστό Καρύστου.
Αρχικά, μάλιστα, η Μοίρα δρούσε επ’ ωφελεία του υπουργείου Γεωργίας.
Μετά από 21 χρόνια (1996), η 355 Μοίρα παρέλαβε ακόμα τέσσερα αεροσκάφη CL-215 από τη Γιουγκοσλαβία αυξάνοντας τον στόλο της.
Στις 30 Ιανουαρίου 1999 παρελήφθη το πρώτο από τα 10 αεροσκάφη CL-415 που ήταν η βελτιωμένη έκδοση του CL-215.
Τον Μάιο του 2003, λόγω του μεγάλου όγκου προσωπικού και μέσων που διέθετε τότε η Μοίρα, αποφασίστηκε, από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, ο διαχωρισμός της σε τρεις νέες Μοίρες (355ΜΤΜ, 383 Μοίρα Ειδικών Επιχειρήσεων & Αεροπυρόσβεσης και Μοίρα Συντήρησης Αεροσκαφών), οπότε και αποχωρίστηκε τα αεροσκάφη CL-415.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ