Μετά από 11 ολόκληρα χρόνια, το Fly Over κάνει εκκίνηση όσον αφορά τις εργασίες για την κατασκευή του στη Θεσσαλονίκη.
- Ποιος είναι, όμως, ο φάκελος του έργου, το ιστορικό, αλλά και ποιες είναι οι προτάσεις, οι οποίες κατατέθηκαν για να μπορέσουν να γίνουν πιο σύντομα οι εργασίες και να μην πάρει ακόμη μεγαλύτερη έκταση χρονικά η ταλαιπωρία των πολιτών;
- Ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά του έργου;
Μέρες μετά από την επίσημη παρουσίαση της Κυβέρνησης σε ξενοδοχείο της πόλης και εν μέσω μεγάλης δυσαρέσκειας για τον τρόπο, με τον οποίο διαχειρίστηκε η Κυβέρνηση το όλο θέμα, αλλά και πολλών προβλημάτων, που έχουν προκύψει κυρίως στο κυκλοφοριακό, από τις πρώτες κιόλας μέρες, προέκυψε κουβέντα ιδιαίτερα σημαντική και ωφέλιμη σχετικά με την κατασκευή, αλλά και γενικότερα για όλο το θέμα, που αφορά ένα έργο ύψους 400 εκ. ευρώ περίπου.
Ο Στράτος Σιμόπουλος, πρώην γενικός γραμματέας υποδομών και βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης, έκαναν μία διεξοδική συζήτηση, με αναλύσεις και λεπτομέρειες, μέσω του ραδιοφωνικού σταθμού «Metropolis 95,5» και της εκπομπής «Ώρα για Καμόρα», σε συνάρτηση βεβαίως με την παρέμβαση του δημάρχου Πυλαίας-Χορτιάτη, Ιγνάτιου Καϊτετζίδη.
«Ταλέντο να μεμψιμοιρούμε»
Στην εισαγωγική του ομιλία, ο Σιμόπουλος, είπε:
«Είναι έργο, που μελετήθηκε επί ΠΑΣΟΚ, από την Κυβέρνηση Γεωργίου Παπανδρέου. Όταν προσωπικά μπήκα στην Κυβέρνηση Σαμαρά (επί Νέας Δημοκρατίας), βρήκα τις μελέτες έτοιμες και φρόντισα, ώστε να κάνω τις διαδικασίες και έτσι πληρώθηκαν οι εργολάβοι.
Τότε, ήταν, όμως, τα μνημόνια, επομένως δεν υπήρχαν χρήματα, οι τράπεζες ήταν σε δύσκολη κατάσταση και δεν έγινε εντέλει το έργο.
Το έργο έρχεται από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και οι συμβάσεις υπεγράφησαν το τέλος του 2022.
Η Νέα Δημοκρατία το έβαλε σε τροχιά…
Μπαίνουμε τώρα στη συζήτηση, αν θα έπρεπε να περιμένουμε το Μετρό ή τι θα γίνει με τον ΟΑΣΘ.
Έχουμε ένα έργο 400 εκ. ευρώ (378 εκ. ευρώ για την ακρίβεια), με χρήματα, που ένα μέρος τους θα πέσουν στην πόλη, που δεν υπάρχουν φόβοι από τους εργολάβους, δεν γίνεται επομένως με τη λογική του δημοσίου έργου, άρα δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις και αρχίζουμε με κάποια λογικά επιχειρήματα, κάποια που στερούνται σοβαρότητας, αλλά και κάποια που δεν είναι λογικά ως επιχειρήματα, να βάλλουμε κατά του έργου.
Είμαστε, βέβαια, συνηθισμένοι σε αυτή την πόλη…
Θυμίζω τι συνέβη με το τραμ, το Μετρό, την περιβόητη υποθαλάσσια, αλλά και την εξωτερική περιφερειακή, που έγινε ο κακός χαμός από φορείς με προσφυγές και προβλήματα.
Θυμίζω ακόμη το Μετρό στη Βενιζέλου, αλλά θα δούμε και τι θα γίνει με την Έκθεση.
Έχουμε ταλέντο σε αυτή την πόλη να μεμψιμοιρούμε, ενώ έρχονται έργα. Τι θα γίνει με τους εργολάβους, από τη στιγμή που υπεγράφη η σύμβαση;
Το πρόβλημα είναι όντως στο κυκλοφοριακό, αλλά είναι έργο, που θα βοηθήσει. Αποκλείεται να δημιουργήσει πρόβλημα στην πόλη, από τη στιγμή, που θα γίνει.
Ήρθε, είναι εδώ… ξεκινάει. Το κατανοώ, ότι πρέπει να προσπαθήσει και η Πολιτεία για να είναι καλύτερη η κατάσταση.
Δεν είναι δυνατόν, όμως, να μην αλλάξει η ζωή και η καθημερινότητά μας, από τη στιγμή που γίνεται ένα τέτοιο το έργο.
Επειδή, όμως, ο κόσμος έχει απηυδήσει με το Μετρό, λόγω των καθυστερήσεων, είναι και με το δίκαιο του καχύποπτος. Πρέπει όλοι να προσπαθήσουμε για να είμαστε έτοιμοι.
Θυμίζω το έργο αυτό υπάρχει από το 2010-12. Από τον Ιούλιο του 2012 ήταν έτοιμες οι μελέτες. Κάποιοι δούλεψαν και έπρεπε να πληρωθούν.
Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε, αλλά δεν γινόταν πριν να φτάσουμε στην υλοποίησή του με την κρίση και τα μνημόνια… Είχαμε πρόβλημα με τις τράπεζες. Θα δούμε τι θα γίνει όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος», είπε αρχικά ο Σιμόπουλος.
«Δεν αναιρώ κανένα έργο»
Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών κατέθεσε προτάσεις για να διορθωθούν, όπως είπε, κάποια σοβαρά λάθη και να διευκολυνθεί έτσι προς το καλύτερο το κυκλοφοριακό πρόβλημα, που έχει ήδη δημιουργηθεί στην πόλη.
«Παντού κώνους έχει στον περιφερειακό… Ο Θεός να βάλει το χέρι του. Το προλαμβάνειν εστί καλύτερο του θεραπεύειν.
Θα φάμε όλο το ζόρι και μετά θα τρέχουμε και δεν θα προλαβαίνουμε», είπε αρχικά ο Δανιηλίδης και συνέχισε.
«Από την πρώτη στιγμή, ήμουν, είμαι και θα συνεχίσω να είμαι υπέρ του έργου. Δεν αναιρώ κανένα έργο.
Δεν σημαίνει, όμως, ότι θα κλείσω το στόμα μου στα τραγικά λάθη, που έγιναν και πρέπει να διορθωθούν. Μπορούν να διορθωθούν».
«Αυτές είναι οι προτάσεις…»
Στην πορεία, ο Δανιηλίδης, υποστήριξε:
«Για να ανακουφιστεί η συγκοινωνία, πρότασή μου είναι να νοικιάσει η Πολιτεία 10 ταχύπλοα καταμαράν.
Θαλάσσια συγκοινωνία από τη Μηχανιώνα, από την Αγία Τριάδα προς το κέντρο της πόλης.
Άλλωστε, μίλησα με συγκοινωνιολόγους και μου είπαν ότι τουλάχιστον 35.000 αυτοκίνητα παίρνουν τον Περιφερειακό από ανατολικά, προς δυτικά.
Αυτή η συγκοινωνία θα λειτουργεί μέχρι να γίνει το έργο, όχι μόνιμα…
Επίσης, να γίνει αλλαγή γραμμών του ΟΑΣΘ από τον Ερυθρό Σταυρό, από το καταμαράν και να τους πηγαίνει στη Σίνδο ή στο δικαστικό Μέγαρο.
Πρόταση δεύτερη… Ανέφερα στον υφυπουργό τη βιωματική μου εμπειρία, πριν από 22 χρόνια, όταν ταξίδευα στην Κίνα. Προσγειωνόμαστε στη Σανγκάη, στο νέο αεροδρόμιο, που απέχει 80 χιλιόμετρα από την πόλη.
Ξαφνικά, νιώθουμε κάτι σαν μία τεράστια αστραπή. Έφτιαχναν υπερυψωμένη γραμμή, το δικό τους Fly Over. Μόλις σουρούπωσε, άναψαν οι προβολείς.
Στη συζήτηση, που κάναμε πρόσφατα για το Fly Over, όταν το ανέφερα, με ειρωνεύτηκε ο υφυπουργός και μου είπε «αν ζήλεψα τον εργασιακό μεσαίωνα της Κίνας».
Το ανέφερα ως παράδειγμα για να μπορεί να δουλέψει 24ώρο το Fly Over, με τρεις 8ώρες βάρδιες, για να τελειώσει σε 1,5 και 2 χρόνια και ανέφερα επίσης το παράδειγμα της υποθαλάσσιας στη Μάγχη.
Η σύνδεση Γαλλίας με Βρετανία έγινε με την υποθαλάσσια, εκεί δούλευαν 24ώρο. Τα μεγάλα έργα σε Γαλλία και Γερμανία, πώς έγιναν;
Έχω προτείνει, επίσης, να δουλεύει σε 10 μέτωπα το έργο, ώστε να γίνει γρήγορα η εργολαβία. Η σύμβαση είναι για 48 μήνες…
Επίσης, οι ανισόπεδοι κόμβοι, εν καιρώ ΠΑΣΟΚ, επί Βάσως Παπανδρέου, που έκανε την ανόητη κίνηση και αφαίρεσε τους δύο κόμβους.
Πρέπει να γκρεμιστούν και να γίνουν νέοι, όπως πρέπει να γίνει σοβαρός κόμβος από την Πυροσβεστική, που οδηγεί ως και τον ζωολογικό κήπο.
Από τη Λεωφόρο Ανδρέα Παπανδρέου, για να πάμε περιφερειακό. Κοντεύω να γίνω μηχανικός. Δέκα κινήσεις, να μπαίνουν και να βγαίνουν.
Στο γεφυράκι του Τούρκου, του Πασά. Μπλοκάρει τώρα. Φαντάσου να γίνει το Fly Over. Δύο λωρίδες δεξιά και αριστερά. Πού θα φτάσει;
Τα είπα στους υπουργούς και στην πρόσφατη σύσκεψη. Θα διευκολύνουμε έτσι τη λαμαρίνα. Φωνάζαμε τόσα χρόνια… Υπάρχουν περιοχές, που οι κάτοικοι θα δεινοπαθήσουν».
Εύσημα σε Σταϊκούρα, αιχμές για Καραμανλή
«Ο προηγούμενος υπουργός ούτε άκουγε, ούτε μιλούσε, αλλά ούτε καν απαντούσε στις επιστολές μας.
Τι να πω εγώ για τον νυν υπουργό, τον κ. Σταϊκούρα; Έρχεται στις συσκέψεις, ακούει, συμμετέχει. Είναι υπουργός της ίδιας κυβέρνησης, όχι μόνο ακούει, αλλά παίρνει μέρος.
Έχω 10 έγγραφα, που έστειλα στον προηγούμενο, τον κ. Καραμανλή. Για το παιδιατρικό Νοσοκομείο… Τίποτα… Αυτός ο άξονας, έπρεπε να ανακατασκευαστεί.
Θα ξηλωθεί και η γέφυρα, που πάει στον ζωολογικό κήπο και θα γίνει υπόγεια.
Αν υπάρξει πυρκαγιά, όμως, τι θα γίνει; Αν υπάρξει έκτακτη κατάσταση; Τι θα γίνει;
Πιστεύω, ότι ο υπουργός θα επιβάλλει και το 24ώρο, αλλά και τη θαλάσσια συγκοινωνία.
Μου ζήτησε στοιχεία… και όσοι με πετροβολούν, τότε θα τους κάνω…», είπε με ένταση και θέρμη, μεταξύ των άλλων, ο Σίμος Δανιηλίδης.
«Θαλάσσια συγκοινωνία, επίγειες εγκαταστάσεις»
Είναι γεγονός πώς η κουβέντα μεταξύ Σιμόπουλου και Δανιηλίδη «άναψε» αρκετές φορές, μέσω του «Metropolis 95,5», με παρεμβάσεις και έντονο διάλογο, δίχως όμως να ξεφεύγουν.
«Υπάρχει καλή συνεργασία του Δήμου, με το υπουργείο. Για τη θαλάσσια συγκοινωνία, θεωρώ ότι δεν είναι ανταγωνιστική.
Να ξέρετε, επίσης, ότι το 2012-14 χρηματοδότησα τις μελέτες, προκειμένου να γίνουν οι επίγειες εγκαταστάσεις. Θέλει στάσεις, δεν είναι εύκολη ιστορία.
Είμαι υπέρ της άποψης ότι αυτός, που θα πάρει τη θαλάσσια συγκοινωνία, να κάνει και τις επίγειες εγκαταστάσεις…
Για προσωρινά να γίνει, συμφωνώ και εγώ. Θέλει, όμως, να γίνουν υποδομές. Είναι δύσκολο. Μπορούμε, ωστόσο, να παλέψουμε μαζί κάποια θέματα.
Η ζωή μας, όμως, είναι δεδομένο ότι με ένα τέτοιο έργο θα αλλάξει», πρόσθεσε ο Σιμόπουλος για να απαντήσει ο Δανιηλίδης.
«Δεν ακούνε Στράτο… Η ζωή μας θα αλλάξει, αλλά όταν μπορούμε να μικρύνουμε τον χρόνο της ταλαιπωρίας, όταν, αν γινόταν ο εξωτερικός δακτύλιος, κι όχι το φαραωνικό του Σουφλιά;
Ο Μαγκριώτης το περιόρισε, το μάζεψε και έβγαλε τις άδειες…».
Στην ερώτηση, που έγινε για το Ρετζίκι, ο Σίμος Δανιηλίδης, απάντησε:
«Ανέλαβα την ευθύνη για το Ρετζίκι. Έκανα τρεις διαβουλεύσεις. Στο τέλος ήρθαν και εκπρόσωποι της Εγνατίας, αλλά και του υπουργείου. Πείστηκαν όλοι.
Ξέρεις πόσα ατυχήματα γίνονται στον κόμβο της εισόδου, του Παπανικολάου; Ο εξωτερικός δακτύλιος, που κοστίζει και λιγότερα, είναι πιο χρήσιμος.
Γιατί να μην το βάλουμε μπροστά; Όλος ο βαλκάνιος τουρισμός, ο οδικός, να πηγαίνει από τον εξωτερικό δακτύλιο κατευθείαν…», απάντησε ο Σίμος Δανιηλίδης.
Οι ερωτήσεις
Υπήρξαν παράλληλα ερωτήσεις, οι οποίες κατατέθηκαν στην εκπομπή του «Metropolis», «Ώρα για Καμόρα», από τον Σύλλογο των Κωνσταντινοπολιτών.
- Οι μετρήσεις περιβαλλοντολογικής ρύπανσης και ηχορύπανσης έγιναν εν μέσω κορωνοϊού. Δείχνουν το μέγεθος των συνεπειών ή όχι;
«Θα υπάρχουν ηχοπετάσματα. Πολύ σημαντικά. Δεν θα υπάρξει επιβάρυνση», είπε ο Σιμόπουλος και πρόσθεσε: «Υπάρχει τεχνολογία για να το λύσουμε», με τον Δανιηλίδη να παρεμβαίνει.
«Πρέπει να μπουν σε όλη τη διαδρομή, δεν υπάρχουν σε όλη… Όχι μόνο στα νοσοκομεία».
- Επιτρέπεται να εφάπτεται δρόμος ταχείας κυκλοφορίας με δρόμο οικισμού;
«Μα, αν είναι λυμένο, πού είναι το πρόβλημα; Τι εννοεί, αν εφάπτεται; Υπάρχουν όλες οι άδειες, εγκεκριμένες. Δεν υφίσταται τέτοιο θέμα…», ήταν τα λόγια του Σιμόπουλου, με τον Δανιηλίδη να προσθέτει.
«Άκουσα κάτι πολύ επικίνδυνο, ότι ενώ στις μελέτες μιλάνε για 80 στρέμματα εκχέρσωσης (θάμνοι) δάσους, στην πραγματικότητα είναι 170.
Το λέω πρώτη φορά στον αέρα. Απαίτησα από το κλιμάκιο και δεν μου απάντησαν.
Τα 1.000 δέντρα να αντικατασταθούν, αν κοπούν και να φυτευτούν πολλαπλάσια», με τον Σιμόπουλο να απαντά. «Δεν είναι αυτό το νούμερο, αλλά πρέπει να αντικατασταθούν».
- Η συζήτηση πήγε ξανά στην οδό Ιπποκράτους, στα Κωνσταντινοπολίτικα, που σχεδόν εφάπτεται με τον Περιφερειακό.
«Δεν επιτρέπεται να εφάπτεται. Αν ισχύει αυτό… Το έχω πει, όμως, δημόσια. Σταμάτησε ολόκληρη πολυκατοικία, δεν χτίστηκε μεγάλη πολυκατοικία στον Εύοσμο ενός μεγάλου εργολάβου. Νομίζω, όμως, ότι κάποιοι υπερβάλλουν, όπως κάνουμε πάντα σε αυτή την πόλη.
Και να ξέρετε ότι νιώθω τις ενστάσεις και τις απορίες του κόσμου», σημείωσε ο Στράτος Σιμόπουλος.
- Οι δήμαρχοι είχαν άποψη για το θέμα του Fly Over;
«Δεν μας κάλεσε κανείς. Μόνοι μας, το 2021, πήραμε την πρωτοβουλία και κάναμε ειδική διάσκεψη και ευτυχώς ανταποκρίθηκε η Εγνατία και συζητήσαμε για τέσσερις ώρες.
Τότε θεωρήσαμε πόσο κολοβή είναι η μελέτη και πόσο ελλιπές είναι το έργο. Και τι μας απάντησαν οι μελετητές; Δεν έχουμε καμία αντίρρηση.
Έχετε δίκαιο, μας είπαν…», υπογράμμισε ο Σίμος Δανιηλίδης.
Η παρέμβαση Καϊτετζίδη
Ο δήμαρχος Πυλαίας-Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτετζίδης, συμμετείχε κι αυτός στην κουβέντα για τον Fly Over, επειδή αγγίζει και την περιοχή του.
«Δεν θέλω να δαιμονοποιώ τα έργα. Συμβάλλουν στο να δώσουν λύση στην πόλη, αλλά έχουμε πει – και σε αυτό συμφωνούμε όλοι οι δήμαρχοι, αλλά και ο Περιφερειάρχης – ότι θα είμαστε κάθετα αντίθετοι στην ασφυξία της πόλης.
Να γίνουν έργα, δεν λέει κανείς όχι. Κορεσμένος είναι, άλλωστε, ο περιφερειακός εδώ και χρόνια, επομένως θα έπρεπε να υπάρχει πρόταση για την αναβάθμισή του όσον αφορά τη χωρητικότητα.
Πρόταση είναι να μη γίνει το έργο και εκεί σταματάμε. Αντιπρόταση ή βελτίωση υφιστάμενης πρότασης πάντα επιδέχεται.
Ομολογούμε ότι είναι πρόβλημα και είμαστε κάθετα αντίθετοι, αν δεν υπάρξουν μέτρα, που θα βοηθήσουν και θα ανακουφίσουν από την ταλαιπωρία των πολιτών. Άλλωστε, δεν θα γίνουν εργασίες για έναν μήνα ή μήνες, αλλά θα γίνουν για χρόνια.
Σε αυτή την πόλη, επειδή είμαστε καμένοι στον χυλό, φυσάμε και στο γιαούρτι. Δεν ξέρουμε πώς θα μεταφραστούν αυτά τα πέντε χρόνια…
Από εκεί και πέρα, θεωρώ ότι είναι υπερβολικές οι αντιδράσεις για την Ιπποκράτους.
Όλες οι ενημερώσεις, που είχαμε, είναι ότι δεν αλλάζει τίποτα με την υφιστάμενη κατάσταση. Δεν έχει σχέση με αυτές τις υπερβολές για… πέντε μέτρα από τα μπαλκόνια.
Εκεί δεν υπάρχει Fly Over, αλλά διαπλάτυνση. Κατά τις διαβεβαιώσεις με τους τεχνικούς, θεωρούν ότι αυτό θα γίνει και δεν αλλάζει την εικόνα της περιοχής.
Αν δεν τηρείται κάτι από τα έργα, εδώ είμαστε να εκφράσουμε αντιρρήσεις και να ζητήσουμε παρεμβάσεις… Έχουμε τρόπους.
Παρακολουθούμε με προσοχή», ήταν τα λόγια του Καϊτετζίδη στην εκπομπή «Ώρα για Καμόρα», στον ραδιοφωνικό σταθμό «Metropolis 95,5» σχετικά με το θέμα, με τον Σιμόπουλο να παίρνει στη συνέχεια τον λόγο και να αναφέρεται στον ΟΑΣΘ.
«Θεωρούμε ότι ο ΟΑΣΘ θα είναι σε καλύτερη κατάσταση.
Προφανώς, πρέπει να λειτουργήσει πολύ καλύτερα, με τα επιπλέον λεωφορεία, αλλά και με τους 150 νέους οδηγούς. Έχω θέσει και το θέμα στο υπουργείο, ώστε οι άνθρωποι να έρθουν…
Πιστεύω, όμως, ότι πρέπει να προτείνουμε λύσεις και να συζητάμε πάνω σε λύσεις. Είναι δυναμική κατάσταση και πιστεύω ότι η Πολιτεία θα δίνει λύσεις.
Έχει βγει πλέον η Τροχαία και πας καλύτερα στον δρόμο, αφού δεν υπάρχουν διπλοπαρκαρίσματα.
Πρέπει να δούμε και να κάνουμε προτάσεις», με τον Δανιηλίδη να επεμβαίνει εκείνη τη στιγμή και να δηλώνει. «Δεν έχουν μπει ακόμη τα μηχανήματα στον Περιφερειακό και συν τοις άλλοις οι συμβάσεις για τους οδηγούς είναι μόνο 8μηνες.
Για οκτώ μήνες με πτυχίο πέμπτης κατηγορίας, δεν έρχεται κανένας», είπε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών, με τον Στράτο Σιμόπουλο να απαντά. «Έβαλα το θέμα μόνος μου και γι’ αυτό είπα ότι πρέπει να βελτιωθεί η όλη κατάσταση».
Εξωτερικός δακτύλιος και… 87 εκ. ευρώ που χάθηκαν!
Για τα παράπονα, που γίνονται από κατοίκους, ο Ιγνάτιος Καϊτετζίδης υποστήριξε:
«Ο Δήμος δεν επέλεξε το Fly Over. Ήμουν στη συνάντηση, που προκάλεσε το Υπουργείο. Αυτοί μπορούσαν να απευθύνουν στον Υπουργό τα ερωτήματα, αλλά δεν τα άκουσα. Ήταν στη σύσκεψη άτομα από τον Σύλλογο Κωνσταντινοπολιτών, αλλά δεν ρώτησαν. Εμείς δεν κάνουμε το έργο.
Είμαστε με την πλευρά των κατοίκων. Αν θιγούν δικαιώματα κατοίκων, θα αντιδράσουμε… Εγώ θέλω την αντιπρόταση, δεν μπορούμε, ωστόσο να αντιδρούμε πριν καν ξεκινήσει το έργο.
Το να μη γίνει το έργο τελεία, δεν ισχύει. Πρέπει κάποιος να μελετήσει την πρόταση του Σίμου Δανιηλίδη για τη θαλάσσια συγκοινωνία, αλλά και την 24ώρη βάρδια. Αν έναν αριθμό μαζικά μπορούμε να τον μετακινήσουμε, πρέπει να το δούμε σοβαρά…»
- Υπάρχει βιασύνη για το έργο;
«Δεν θέλω να γίνω μάντης κακών με ενδεχόμενες προσφυγές και προβλήματα… Δημοπρατήθηκε ένα έργο, συμβασιοποιήθηκε.
Η ζωή μας για τέσσερα χρόνια δεν θα είναι ίδια. Όλοι μας πρέπει να το ξεπεράσουμε. Είναι, βεβαίως, υποχρέωση του κράτους να βρει λύσεις για να γίνει μικρότερο το πρόβλημα.
Πώς θα γίνει αυτό; Με το να λειτουργήσει καλύτερα ο ΟΑΣΘ. Τα λεωφορεία υπάρχουν. Έρχονται και τα ηλεκτρικά. Έβαλαν και τρεις επιπλέον γραμμές…», ήταν η απάντηση του Σιμόπουλου.
«Ο εξωτερικός δακτύλιος θα είναι ανάσα για τις περιοχές. Πρέπει να μπει επί τάπητος. Είχαμε απορροφήσει τις αντιδράσεις… Πρέπει να γίνει και για λόγους ασφάλειας.
Όλος ο οδικός τουρισμός να φεύγει έξω από περιφερειακό και από Fly Over», παρενέβη ο Δανιηλίδης για να πάρει τον λόγο ο Καϊτετζίδης.
«Δεν διαφωνώ. Κάθε επιπλέον δρόμος, λύνει κάποια προβλήματα. Θα πρέπει να δούμε και τις αντιδράσεις των οικολόγων.
Και στο παρελθόν έγιναν προσπάθειες και σε μία νύχτα σταμάτησαν τα πάντα, γιατί κάποιοι αντέδρασαν.
Κάποιος πρέπει να καταθέτει πρόταση για αξιολόγηση.
Η πόλη δεν πρέπει ωστόσο να αφήνει τις ευκαιρίες και συνάμα να τις πληρώνει.
Δεν πέρασαν μήνες από τότε που πληρώσαμε 87 εκ. ευρώ για την υποθαλάσσια, που δεν έγινε ποτέ. Δεν πρέπει να λογοδοτήσει κανείς σε αυτή την πόλη;
Δεν μπορώ να το καταλάβω. Ήταν ένα έργο φάντασμα… που δεν έγινε ποτέ. Κανείς δεν έχει ευθύνη;», αναρωτήθηκε ο δήμαρχος Πυλαία-Χορτιάτη για την υποθαλάσσια.
Τέλος, αξίζει να καταγραφεί ότι ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος, έχει καλέσει επίσημα τους φορείς της Θεσσαλονίκης τη Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 18.30 μ.μ., στην αίθουσα C του Συνεδριακού κέντρου «Νικόλαος Γερμανός» (ΔΕΘ-Helexpo – Περίπτερο 8, 2ος Όροφος), σε συνάντηση ενημέρωσης και διαβούλευσης για την υπερυψωμένη περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης (Fly Over).
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ