Το support.gov.gr, η ψηφιακή πλατφόρμα που δημιουργήθηκε με στόχο την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων, σχετικά με την χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών, θα είναι διαθέσιμη σε όλους του πολίτες από σήμερα, Δευτέρα(8/11).
Η παραπάνω ψηφιακή υπηρεσία σχεδιάστηκε από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Το support.gov.gr θα συνδέει τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr.
Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα. Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).
Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας.
Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες.