Στο βήμα του μάρτυρα θα ανέβει σήμερα -εκτός απροόπτου- η κλινική ψυχολόγος που διορίσθηκε από την 18η τακτική ανακρίτρια για να εξετάσει τις ζωγραφιές της άτυχης Τζωρτζίνας πριν πάθει την ανακοπή και στη συνέχεια την εγκεφαλοπάθεια, καθώς συνεχίζεται η δίκη της Ρούλας Πισπιρίγκου.
Η γιατρός για να καταλήξει σε συμπέρασμα μίλησε τόσο με τη Ρούλα Πισπιρίγκου όσο και με το Μάνο Δασκαλάκη ενώ συνολικά ανέλυσε 44 ζωγραφιές του παιδιού (οι 4 που υπήρχαν ήδη στη δικογραφία και άλλες 40 που τις έδωσε ο Μάνος Δασκαλάκης). Σκοπός του διορισμού της συγκεκριμένης κλινικής ψυχολόγου ήταν να αναδειχθεί αν το παιδί αποτύπωνε στο χαρτί τα συναισθήματά του που δεν τα εξωτερίκευε.
Οι ζωγραφιές όμως του κοριτσιού σύμφωνα με τη γιατρό «μίλησαν ότι το παιδί φοβόταν μην τυχόν συμβεί στην ίδια ό,τι συνέβη στην Μαλένα και την Ίριδα».
Μία από τις ζωγραφιές ήταν εκείνη που γράφει «η μαμά μου σήμερα ξαφνικά έβγαλε ένα τεράστιο ουρλιαχτό». Είναι μια ζωγραφιά όπου το παιδί ζωγραφίζει για πρώτη φορά με στυλό και κάνει τρία αγγελάκια. Τα δύο μέσα σε ένα κύκλο σαν καρδιές που αιωρούνται και το τρίτο αγγελάκι κοντά στα άλλα δύο. Είναι σαφές για την ειδικό ότι πρόκειται για τα τρία κοριτσάκια. Η ζωγραφιά έγινε όταν το παιδί ήταν 7,5 ετών.
Για τη Ρούλα Πισπιρίγκου συμπέρανε:
«Από τις συνεδρίες με τη μητέρα φάνηκε έντονα η προσπάθειά της να με πείσει για τη «δική της αλήθεια « και στο τέλος να επιβεβαιώσει ότι τα κατάφερε .Στις περιγραφές της η αλήθεια συνοδεύεται από την κτητική αντωνυμία (η αλήθεια μου) σαν η εξωτερικ;h πραγματικότητα να μην έχει τόση σημασία όσο η εσωτερική της πραγματικότητα -επιθυμίες και φαντασιώσεις.Εμφανίζει έντονες ιδέες μεγαλείου που συνδέονται με τη δημοσιότητα- διασημότητα. Περιγράφει την πεποίθησή της ότι μπορεί να αποκτήσει κάποιος διασημότητα -μεγαλεία και μέσα από μη θεμιτές -παραβατικές πράξεις στο πλαίσιο μίας ψυχοπαθητικής λειτουργίας. Φαίνεται ότι είναι σημαντικό για εκείνη να βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μέσω της διασημότητας που προσφέρει η δημοσιότητα».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ