Έτσι θα λειτουργήσει το νέο σύστημα για την αναπλήρωση κενών εκπαιδευτικών.
Μία ολιστική προσέγγιση στη χαρτογράφηση των εκπαιδευτικών αναγκών, των σχολικών μονάδων για την κάλυψη των κενών, που παραδοσιακά υπάρχουν στην έναρξη κάθε σχολικής χρονιάς, θα επιχειρήσει το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού…
- Τι πρόκειται να κάνει;
Σκοπεύει, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, να εισάγει από φέτος το καλοκαίρι ένα σύστημα αντίστροφης διαχείρισης και συγκέντρωσης της πληροφορίας για τα κενά, η οποία μέχρι σήμερα έχει αφετηρία τη σχολική μονάδα, από εκεί πηγαίνει στον διευθυντή εκπαίδευσης, τον περιφερειακό διευθυντή, με τελικό αποδέκτη το υπουργείο.
«Αντί τα κενά να κατανέμονται στην αρχή της σχολικής χρονιάς, από τη σχολική μονάδα στη διεύθυνση και μετά στο υπουργείο, τα κενά θα ορίζονται με πλήρη χαρτογράφηση από το υπουργείο και θα πηγαίνουν από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, θα υπάρχει η κατανομή των εκπαιδευτικών», υπογράμμισε στις δηλώσεις της η υφυπουργός.
Η υφυπουργός, Δόμνα Μιχαηλίδου, επισκέφθηκε τη Θεσσαλονίκη.
Για την ακρίβεια, βρέθηκε στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή.
Ο πρόεδρος της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, μάλιστα, ενημέρωσε την υφυπουργό για την ιστορία του Μη Κερδοσκοπικού Ιδρύματος, που ιδρύθηκε το 1904, όπου σήμερα φοιτούν 1.300 μαθητές και φοιτητές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ανάμεσά τους και 200 φοιτητές από άλλη χώρα.
«Είμαι εδώ , γιατί άκουσα πολλά για την έρευνα, της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά και της διασύνδεσης της εκπαίδευσης με την αγάπη για τη γη», είπε η υφυπουργός.
Η Δόμνα Μιχαηλίδου επισκέφθηκε επίσης το 1ο Δημοτικό Πειραματικό και συναντήθηκε με τους διευθυντές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Κεντρικής Μακεδονίας.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ