Για το έργο του FLY OVER στη Θεσσαλονίκη μίλησε στο ρ/σ Metropolis 95,5 ο δήμαρχος Πυλαίας -Χορτιάτη, Ιγνάτιος Καϊτεζίδης, εκφράζοντας τους φόβους και τις επιφυλάξεις ότι μπορεί να προκαλέσει σημαντικά προβλήματα καθημερινότητας για τα επόμενα τουλάχιστον 5 χρόνια.
Ο κ. Καϊτεζίδης μιλώντας στην εκπομπή «Παρέμβαση» ανέφερε ότι δεν υπάρχει αναλυτική ενημέρωση για τα σχέδια, ενώ τόνισε ότι τα μέτρα που θα παρθούν θα πρέπει να είναι όσο δυναμικά χρειάζεται ώστε να μην «βουλιάξει το έργο».
«Συμφωνούμε όλοι ότι ο περιφερειακός πλέον είναι ξεπεράσμένος, ακόμη και σε ομαλές συνθήκες. Είναι δεδομένο πως πρέπει να αυξηθεί η χωρητικότητά του. Η κυβέρνηση έχει μια τίμια και οραματική η πρωτοβουλία, να δημιουργηθεί ένα τόσο μεγάλο έργο. Εδώ όμως έρχονται οι επιφυλάξεις.
Ο περιφερειακός θα γίνει εργοτάξιο με την κατασκευή του Fly Over. Στο σπίτι σου μπορείς να μείνεις όταν έχεις δύο μάστορες να δουλεύουν παράλληλα;
Η μία λωρίδα θα ειναι μονίμως κλειστή. Τώρα βλέπουμε ότι αν βάλεις ενα αυτοκίνητο να σταθμεύσει στη δεξιά λωρίδα, η ουρά φτάνει τα 5 χιλιόμετρα. Συνεπώς θα υπάρχουν επιτπώσεις και θα είναι δύσκολη η καθμερινότητα για τουλάχιστον 5 χρόνια.
Τα μετρα που ακούω ότι θα παρθούν δεν είναι της έντασης που πρέπει. Φοβούμαστε ότι θα δημιουργηθούν συνθήκες ασφυξίας.
Πρέπει να πούμε ότι μέρι να κατασκευαστεί ο Fly over καταργούνται σημαντικοί κόμβοι, καταργείται η γέφυρα στην Πυλαία πίσω από το Αριστοτέλειο κολλέγιο στην περίφραξη του Ανατόλια. Το μποτιλιάρισμα θα ειναι καθημερινό. Θα είναι κρίμα ένα έργο εθνικής σημασίας να βουλιάξει πριν ξεκινήσει».
Για τις προτάσεις που έχει συμπλήρωσε:
«Πρέπει να ενημερωθεί η πόλη, υπάρχει έλλειμμα ενημέρωσης. Δεν ξέρω πώς εκπονήθηκαν οι μελέτες. Αν δεν υπάρχει στήριξη για το έργο αυτό, θα καταρρεύσει πριν ξεκινήσει. Κάθε εβδομάδα υπάρχει σύσκεψη στο ΥΜΑΘ με συντονιστη τον κ. Στάθη Κωνσταντινίδη για να καταλήξουμε σε μέτρα ανατρεπτικά. Αλλιώς θα βγουν στην επιφάνεια οι φοβίες μας.
Η πόλη έχει κουραστεί, η υπομονή εξαντλείται».
Σε ό,τι αφορά στο Μετρό ο κ. Καϊτεζίδης συμπλήρωσε πως για να έχει μεγαλύτερη αξία το έργο θα πρέπει να επεκταθεί τάχιστα η γραμμή στο αεροδρόμιο και στη Δυτική Θεσσαλονίκη.
Τζον
Δεν χρειάζεται να γίνει περιφερειακή πανω στην ίδια περιφερειακή.πρεπει να γίνει ενας καινούριος ξεχωριστος δρόμος που να καταλήγει στην ανατολική Θεσσαλονίκη χωρίς εξόδους έτσι ώστε όποιος πηγαίνει Χαλκιδική να πηγαίνει απο εκει κ να μην μπαίνει καθόλου στην παλια περιφερειακή