Η έκρηξη από τη σύγκρουση των δύο συρμών απασχολεί τους, πραγματογνώμονες και τους ερευνητές της υπόθεσης, σύμφωνα με τα όσα κατέγραψε πριν από λίγη ώρα ο τηλεοπτικός σταθμός, Mega.
Μάλιστα, την ίδια στιγμή, παρουσιάστηκε από το ίδιο κανάλι, έγγραφο του υπουργείου Μεταφορών από το 2018.
Το σχετικό έγγραφο ανέφερε πως τα έργα τηλεδιοίκησης, που αν υπήρχαν θα απέτρεπαν το θανάσιμο λάθος του σταθμάρχη, ήταν προγραμματισμένο να έχουν ολοκληρωθεί ήδη στις αρχές του 2019.
Κάποια άλλα, το 2020.
Συγκεκριμένα, το έγγραφο ανέφερε πως «η αποκατάσταση/αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης για το τμήμα ΣΚΑ-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας (πλην Τιθορέα-Δομοκός) ξεκίνησε το 2014 και προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2019, οπότε το εν λόγω σύστημα θα καταστεί εκ νέου λειτουργικό.
Έως σήμερα έχει αποκατασταθεί το σύστημα σηματοδότησης στα τμήματα Αχαρναί – Οινόη και Πλατύ – Θεσσαλονίκη και έχουν τεθεί σε χρήση δίχως τηλεδιοίκηση».
Η δέσμευση; Δεν ολοκληρώθηκε ποτέ…
Υπάρχει και σχετικό διάγραμμα, μάλιστα…
Απέρριψαν το αίτημά τους
Επίσης, το «ΒΗΜΑ» της Κυριακής θα αποκαλύψει, όπως ειπώθηκε, πως έως και το 2017 υπήρχαν έξι σταθμάρχες για να ελέγχουν το δίκτυο.
Συγκεκριμένα, υπήρχαν δύο σταθμάρχες στον τομέα της τηλεδιοίκησης, άλλοι δύο στον τομέα της σηματοδότησης, ένας κεντρικός σταθμάρχης ανά βάρδια κι ένας βοηθός.
Αυτό απέτρεπε την πιθανότητα να σημειωθεί λάθος, όπως εκείνο που οδήγησε στην τραγωδία των Τεμπών, καθώς υπήρχαν έξι άτομα μαζί με τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τον τελευταίο καιρό η Πανελλήνια Ένωσης Σταθμαρχών είχε ζητήσει από τη διοίκηση του ΟΣΕ να υπάρχει κάποιος εμπειρότερος, ο οποίος θα τους επιτηρεί.
Η διοίκηση του ΟΣΕ είχε απορρίψει το αίτημά τους, σχολιάζοντας πως ουσιαστικά οι υπάλληλοι υπονομούσαν και συκοφαντούσαν το έργο του ΟΣΕ.
Οι φιάλες και η έκρηξη!
Η έκρηξη από τη σύγκρουση των δύο συρμών απασχολεί τους πραγματογνώμονες και τους ερευνητές της υπόθεσης.
Όπως αποκάλυψε ο δημοσιογράφος, Βασίλης Λαμπρόπουλος, στο MEGA, υπήρξαν αναφορές πως για την πύρινη μπάλα, που προκλήθηκε κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης οφείλονταν ενδεχομένως τα λάδια, το ηλεκτρικό τόκο, μετασχηματιστές μπαταρίες λιθίου, που εξερράγησαν, ωστόσο κανένας δεν μπορεί να τα συνδέσει με την έκρηξη.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ