Σε καταγγελία κατά αεροπορικής εταιρίας προχώρησε ένας άνδρας με κινητικές δυσκολίες.
Όπως ανέφερε χρειάστηκε να συρθεί μέχρι τη θέση του.
Φτάνοντας στην πύλη δέκα λεπτά πριν από την αναχώρηση, μετά από καθυστερήσεις στη γραμμή ασφαλείας, ο Chang ενημερώθηκε ότι η αεροπορική εταιρεία δεν είχε λάβει το αίτημά του για ειδική βοήθεια.
Ο Sean Chang, παραπληγικός επιβάτης της αεροπορικής εταιρείας Delta, φέρεται να έμεινε χωρίς την κατάλληλη βοήθεια κατά την επιβίβαση, αναγκάζοντάς τον να συρθεί στη θέση του.
Το περιστατικό συνέβη σε πτήση της 3ης Νοεμβρίου στο Διεθνές Αεροδρόμιο Hartsfield-Jackson της Ατλάντα.
Σύμφωνα με την USA Today ο Chang τόνισε:
«Μου είπαν: Έι, δεν υπάρχει καμία καρέκλα στο διάδρομο έτοιμη για εσάς».
Φτάνοντας στην πύλη μόλις δέκα λεπτά πριν από την αναχώρηση, μετά από καθυστερήσεις στη γραμμή ασφαλείας, ο Chang ενημερώθηκε ότι η αεροπορική εταιρεία δεν είχε λάβει το αίτημά του για ειδική βοήθεια.
Διαμαρτυρόμενος εξέφρασε το παράπονό του λέγοντας:
«Θα πρέπει πραγματικά να συρθώ για να φτάσω στη θέση μου; Είναι εξαιρετικά εξευτελιστικό, ειδικά όταν βρίσκεσαι στο πάτωμα και όλοι είναι από πάνω σου και σε κοιτάζουν από κάτω».
Η αεροπορική εταιρία Delta απάντησε:
«Παρόλο που οι υπάλληλοι της Delta προσφέρθηκαν να μεταφέρουν τον πελάτη σε απευθείας πτήση λιγότερο από 1,5 ώρα αργότερα, ώστε να υπάρχει η κατάλληλη βοήθεια για την επιβίβαση, ο πελάτης επέλεξε να επιβιβαστεί μόνος του».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ