Η Χαλκιδική εξακολουθεί να αποτελεί σταθερή επιλογή μεταξύ των κατοίκων της Θεσσαλονίκης, αλλά και υπολοίπων χωρών των Βαλκανίων, τόσο στα Σαββατοκύριακα, όσο και στη μεγαλύτερη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού. Η πόλη είναι σχεδόν άδεια, παρά το γεγονός πως οι ανατιμήσεις στη βενζίνη προκαλούν «τσούξιμο» στις τσέπες. Ειδικά, όσο φτάνει κάποιος στη Χαλκιδική.
Τα περισσότερα πρατήρια εντός του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης διατηρούν την αμόλυβδη κοντά στο 1,90 ευρώ το λίτρο, διατηρώντας το… ψυχολογικό όριο κάτω από τα 2 ευρώ.
Στον δρόμος προς Χαλκιδική, ωστόσο, η κατάσταση αλλάζει και, όσο περνούν τα χιλιόμετρα, τόσο η βενζίνη «τσιμπά» προς τα πάνω μέχρι που μπορεί κάποιος να δει και τιμή άνω των 2 ευρώ, τόσο στο πρώτο, όσο και στο δεύτερο πόδι.
Εξίσου με τη βενζίνη, ανατιμήσεις παρατηρούνται και στο πετρέλαιο κίνησης, το οποίο πάντως είναι πιο φθηνό σε σχέση με τα κλασικά καύσιμα.
Από εκεί και πέρα, πολλοί είναι οι πολίτες, που προμηθεύονται το καύσιμο της επιλογής τους «τσίμα-τσίμα», όπως λένε και «ίσα-ίσα», για να γίνει η δουλειά τους, χωρίς να βάζουν βαθύτερα το χέρι στην τσέπη, εφόσον το θεωρούν «αχρείαστο».
Και περιμένοντας, τι άλλο, αποκλιμάκωση των τιμών, η οποία -εν μέσω κορύφωσης του καλοκαιριού- δημιουργεί συνθήκες «οικονομικού» καύσωνα.
Όσοι ξέρουν βέβαια το στάτους των παραθεριστικών περιοχών της χώρας, είτε νησιά, είτε απλώς άλλους δημοφιλείς προορισμούς, μάλλον προετοιμασμένοι θα ήταν για τις αυξήσεις αυτές, χωρίς να σημαίνει πως είναι κάτι ευχάριστο, όταν βλέπουν τα λίτρα, που μπαίνουν στο ρεζερβουάρ, και το αντίτιμο που χρειάζεται να καταβάλλουν.
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ