Τα όσα σχολίασε η παρουσιάστρια και ηθοποιός, Ζέτα Μακρυπούλια, κατά της αεροπορικής εταιρείας Sky Express, επειδή δεν πρόλαβε να επιβιβαστεί στην πτήση της με προορισμό τη Σάμο, εξέφρασε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Προσωπικού Αεροπορικών Μεταφορών, Χρήστος Καραγιάννης, μιλώντας στο Action 24.
Συγκεκριμένα, ο κ. Καραγιάννης, τόνισε:
«Η κυρία Μακρυπούλια στο βίντεο δεν αναφέρει ότι βρισκόταν στο check in του αεροδρομίου; Άρα δεν είχε καν κλείσει θέση και δεν είχε δώσει τη βαλίτσα της. Αυτά δεν λέει η ίδια στο βίντεο της; Αν έχω καταλάβει σωστά, δηλαδή… Δεν ξέρω πού βρισκόταν, η ίδια το ανέφερε στο βίντεο που είδα. Άρα ήταν αδύνατον σε 20 λεπτά να περάσει τον έλεγχο, να πάει στην πύλη και να πάει στο αεροπλάνο. Και δεν λέει ότι δεν έχει καθυστερήσει. Λέει ότι τα λεπτά που καθυστέρησε, δεν έχουν -για εκείνη- αξία. Όταν βάζουμε κανονισμούς, ο υπάλληλος του αεροδρομίου πρέπει να το τηρεί, δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο. Έχουμε κι άλλα περιστατικά με επιβάτες, που έχουν κάνει μηνύσεις… Όμως αυτός είναι ο κανονισμός. Η εταιρεία και το εισιτήριο καθορίζουν πόση ώρα πρέπει να είσαι στο check in και στην πτήση».
Τι είπε η παρουσιάστρια
“Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω”.
Όταν κατευθύνθηκε προς το μέρος τους για να ζητήσει βοήθεια, εκείνες φρόντισαν απλά να την ενημερώσουν ότι εφόσον έχασε την πτήση της, δεν υπάρχει άλλη λύση.
“Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ”, εξηγεί.
“Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου”, περιγράφει.
πετσόκομμα, το. #SkyExpress pic.twitter.com/a2i89G5IhH
— Andrikelos® 🏳️🌈 (@andrikeloss) June 3, 2023
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ