Νέα εποχή με ψηφιακή εξυπηρέτηση έρχεται με την εφαρμογή myΔΕΗ να προσφέρει ποικίλες παροχές στους πολίτες.
Ειδικότερα, οι πελάτης της ΔΕΗ θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους οπουδήποτε και οποτεδήποτε αλλά και να διαχειρίζονται τις παροχές τους και τα προσωπικά τους στοιχεία.
Ακόμα, θα έχουν τη δυνατότητα να ενεργοποιούν και νέες υπηρεσίες και προϊόντα ενώ μια ακόμα υπηρεσία που θα τους προσφέρει είναι το e-Selfmetering ώστε να γίνεται καταχώριση της πραγματικής κατανάλωσης.
Σημειώνεται πως η νέα εφαρμογή, θα ανανεώνεται με νέες δυνατότητες και προσφορές ενώ θα παρέχει και εργαλεία και συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας και προγράμματα επιβράβευσης.
Όπως αναφέρεται και σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, οι πελάτες της ΔΕΗ, κατεβάζοντας την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους ή αναζητώντας την αντίστοιχη ιστοσελίδα και, αφού εγγραφούν, αποκτούν πρόσβαση στον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ.
Τέλος, βασικός πυλώνας της εταιρείας, όπως σημείωσε και ο αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Εμπορικών Δραστηριοτήτων της ΔΕΗ, Γεώργιος Καρακούσης, είναι η πελατοκεντρική φιλοσοφία, δηλώνοντας ακόμα πως «κάθε καινούργιο προϊόν που λανσάρουμε, κάθε νέα υπηρεσία, θέλουμε να κάνει τη ζωή των πελατών μας καλύτερη.
Το myΔΕΗ είναι μία νέα εμπειρία που κάνει τη συνολική διαχείριση της σχέσης με τη ΔΕΗ, του κάθε πελάτη ξεχωριστά, εύκολη και άμεση, ενώ προσφέρει πολλά προνόμια στους χρήστες».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ