Λίγες ώρες μετά από τη συντριβή του μοιραίου Καναντέρ, που έφερε τον θάνατο των δύο πιλότων, που επιχειρούσαν στην Κάρυστο και τα πρώτα στοιχεία αναδεικνύουν τα αίτια του δυστυχήματος.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο Ζήσης Μούσιος στον τηλεοπτικό σταθμό του MEGA, «αυτό που κάνουν τώρα είναι να τσεκάρουν και να ελέγξουν όλα τα στοιχεία, που μπορούν να βρουν στον τόπο της τραγωδίας, δηλαδή τα σημεία του κινητήρα για να δουν αν υπήρξε κάποια βλάβη με τους δύο κινητήρες του αεροσκάφους και κυρίως τα κομμάτια από τη δεξιά πτέρυγα που χτύπησε πάνω στη συστάδα των δέντρων και από ό,τι φαίνεται δεν ήταν μόνο ο πλωτήρας ο οποίος έφυγε».
Ακόμα προσθέτει πως «υπήρξε πρόβλημα, ζημιά πάνω στο φτερό, που δεν άφησε κανένα περιθώριο στους χειριστές.
9 δευτερόλεπτα μπόρεσαν να κρατηθούν στον αέρα μέχρι να έχουμε τη συντριβή του αεροσκάφους.
Από εκεί και πέρα, έχουν και το βίντεο στα χέρια τους και αυτό οι ειδικοί το ελέγχουν για να δουν καρέ καρέ το τι μπορεί να έχει συμβεί στο μοιραίο αεροσκάφος».
Σε ερώτηση σχετικά με το ποιο αεροσκάφος αντικαθιστά τέτοιου είδους μοντέλα καναντέρ, η απάντηση είναι ότι «αυτή τη στιγμή το εργοστάσιο που κατασκεύαζε τα Καναντέρ έχει κλείσει από το 2015 και δεν υπάρχει κανέναν Καναντέρ προς πώληση.
Δεν κατασκευάζεται κανέναν.
Στα σχέδια υπάρχει το 515 το οποίο η κατασκευάστρια εταιρεία έχει δεσμευτεί ότι θα ξεκινήσει την παραγωγή του όταν θα πάρει τις παραγγελίες.
Η Ελλάδα θα είναι από τις πρώτες, που θα παραλάβει όταν θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται και αυτό μπορεί να χρειαστεί τουλάχιστον 7 χρόνια».
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ